Inlägg från: Kärleken9 |Visa alla inlägg
  • Kärleken9

Juli 2010

Jolly: Välkommen tillbaka då du känner för det igen.

Källerud: Grattis till stora besluet. Kanske kan va bra att styra tankarna på annat än bröllop med, önskar nästan jag hade det.

Katjab: Skulle aldrig ställa upp i sån tv, man vet aldrig hur de vinklar det och man vill ju som ha koll på det mesta den dagen. Skulle bara bli stressad och inte kunna njua av dagen. Men det är jag det, ta en stor funderare och kom fram till något tillsammans. Kanske rådfråga andra runt er, som också ska vara med på ert bröllop. *Lycka till!*

Håller med vår tråd är BÄST!

• Kärleken9

Katja: Ja det kan ju va snällt att fråg, och förbereda alla på allt innan så det inte bara står där ett tv-team vid ankomsten till kyrkan. Hur kom det sig att de kontakta er, eller har jag missuppfattat och du/ni har sökt er till programet.

Jag kan iof tycka lite såna detaljer, med måtta, kan va lite skoj. Tycker det är mer galet med klänningar, skor, presenter till gäster etc för MYCKET pengar kan bli to mutch. Men lite små saker det tycker jag kan va skoj. Tur vi har olika smaker brudar och att det finns nåt till alla.

• Kärleken9

JAAA jag gillar också vår tråd! Vi har ibland lika ibland olika åsikter och tycken men det är alltid ok, ingen är bättre än någon annan och alla hjälper till om man kan!

• Kärleken9

Källerud: Kanon! Det tycker jag var en bra idé.

• Kärleken9

Ja just ja svägerskan prata med frisören igår så hon är ff bokad, ska träffas då vi åker söderut v.11. Skönt...

• Kärleken9

Vi har 2 döttrar, 3½ och 1½, jag var 27 och 29 då de föddes och sambon är 1 år äldre mig. Vi har alltid sagt att vi vill ha 4:a en det är många dar jag undrar vad vi tänkte på då. Vi får se men en till blir det nog. Men inte på några år, håller just på att utbilda mig till teckenspråkstolk så det passar inte just nu. Och vi orkar nog inte med fler just nu heller. Även vi har haft problem och innan första dottern kom till världen så kämpade vi över 1 år. Fick sen hjälp mer hormoner, Pergotime, och detta beror på mig, jag har nåt som heter PCO. Även dotter nr 2 kom till mha tablettera. Men numera så får vi dem på en gång vi vill sätta gång så att säga. Har även jag gått igenom ett mf och det är inte roligt, även om mitt var väldigt tidigt. Men man tar verklgen inget förgivet längre. Se till att leva innan men vänta inte för länge är mitt råd.

Ja den där festingen.se var en rolig sida men det mesta blir dyrt då man ska ha mycket av något.

• Kärleken9

Välkomna alla nya!

Ni som gjort och skickat inbjudningskorten, vad är ert nästa pysselprojekt? Känns lite tidigt att göra festprogrammet än väl? Och placeringskorten kan man ju inte göra förrän man vet vilka som kommer, och det är inte många vi vet än Antar man får vänta lite... Men man saknar ju att pyssla lite.

Har fått presentkort i julklapp av min m2b på en underklädesbutik så jag ska gå dit och få hjälp med vad som passar till min klänning, kropp osv. Men ska vänta och se om jag kan tappa nåt kg till, har tappat 11kg sen september men vill gärna ner nåt till.

• Kärleken9

Källerud: Ni kan ju göra servetthållare, skriver namnen på en liten lapp som ni sätter på en längre remsa och sätter runt servetten. Eller sätta namnlappen på ev favors eller organzapåsar, skriva på en lapp och sen sätter ni de på en tagg som ni sätter runt glasfoten. Några förslag som poppa upp nu bara.

ceke: Tack, jag är stolt över mig själv. Sambon har gått ner lika mycket han. Ja kläder är väldigt roligt nu, kommer i sånt jag inte trodde jag någonsin skulle komma i igen.

Frisyr har jag inte bestämt, ska som sagt träffa frissan i mars, men något rätt enkelt med tiara/diadem med lite stenar i och sen har jag såna små "diamanter" med kardborr på baksidan, vet eg inte alls om de sitter, jag såg festingen.se sålde såna, va då inte billigt, tack för de tradera

• Kärleken9

Sajberprillan: Till vår skrivare kunde man välja att skriva ut på kuvert, så va det bara att lägga in kuverten och skriva ut, smidigt som 17 avs kom också på samtidigt. Hoppas du får skrivarn att funka.

katjab: På sidan har jag aldrig varit men bra tips, men jag tror jag väntar än på festhäftes görandet.

Sarah: Ja det tar tid men är roligt också.

tokisen: Ja som på den där hemsidan jag inte minns va den hette. ? Blir säkert fint.

KatjaB: det är väl inte den sidan som är bröllopsguiden? hihih

Svar på tråden Juli 2010