Inlägg från: Kärleken9 |Visa alla inlägg
  • Kärleken9

Juli 2010

katjab: Menar bara att det finns ju nån sida med göra-själv-tips bla de hjärtarna i deg man gör och torkar och sen använder som placeringskorthållare men det kanske va på bröllopsguiden, äh glöm det

• Kärleken9

katjab: Jaha hihihi va tokigt det kan bli. Aha spännande har du bild på dem? Eller kan/vill du förklara. Vi ska använda oss av champagnekorkar.

• Kärleken9

Nej va trist att de inte kommit fram och som sagt mycket jobb och pengar till ingen nytta.

KatjaB: Vi har inte fått så mkt mer snö men det blåser storm och är -16 ute. Brrrr

Åååå va jag hitta mkt roligt på ebay.se igår... Måste bara våga snart...

Måste ta och maila igen till stället vi tänker, troligen, bo på natten. De ska ta mer bilder till oss men hade en gäst i rummet nu som bott länge, men han borde ha flyttat ut snart. Måste också påminna svärfar om att kolla upp med transport...

• Kärleken9

Ja det blir nog snyggt att man känner igen sig från inbjudan.

Mmmm lätt att köpa för mycket tex bordsdekroationer osv

Hörrni vad har ni fått för pris på tårta per bit??? Hittade en sida nu i Laholm som tar 55:- biten, inser att det blir ganska mkt pengar bara på en sån sak. Men tårtorna va fantastiska!!!

• Kärleken9

Ok, då är det alltså rätt dyrt... Svärmor känner tydligen också till någon som gör som hobby, men hon visste inte än om hon är på semester eller inte, de skulle höras längre fram. Hon hade iaf ställning så förhoppningsvis kan vi iaf låna den.

• Kärleken9
    Casmel skrev 2010-02-22 09:39:27 följande:
    Om det är någon som vill lägga till sig i listan uppe i starten av tråden så säg till. Skriv oxå gärna vilken datum ni gifter er så lägger jag till!Jag tänkte fixa lite med festprogrammet idag...Är hemma o sjuk idag
    Kärleken 10 juli Tack på förhand.
  • Kärleken9

Sååå nu kan vi bocka av boende på bröllopsnatten. Fick bilder på rummet idag såg fint ut med takbjälkar med ett litet loft man kan sitta i. Blir kanon!

• Kärleken9

KatjaB: Vad är det som de måste följa då? Hoppas ni kommer fram till nåt bra.

Svar på tråden Juli 2010