• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • sajberpillan

tjoho, 17 st anmälda efter 2 dagar. Känns lovande. Man går ju omkring och tänker att kanske alla tackar nej och vi står där själva...men nu kommer några i alal fall! skönt.

• Racolina

Sajberpillan: Förstår precis vad du menar, vi är uppe i 37 så jag känner oxå en lättnad att det inte "bara" blir jag och min m2b... vi har atgit sista svarsdag 15 juni så det är ju ett tag kvar, men man vill ju veta redan nu!

• CeKe

Oj jäklans va snabba era gäster är på att svara! Vi vet flera som garanterat kommer (typ familj) men osat har de inte.. inte heller kompisar som frågat om tips för övernattning etc och som vi vet kommer... Hoppas bara inte folk tror att det "räcker" med det, för det har jag faktiskt ingen kolla på

• Racolina

Ceke: mina föräldrar har inte heller svarat, 3 kompisar har ringt och resten har anmält sig muntligt på en fest vi va på. Tror nog tyvär att dina kompisar som frågat om logi räknar med att de är anmälda... flera av mina trodde inte att de behövde anmäla sig eftersom de ansåg att det var självklart att de kom.

• KatjaB

korallbruden: åh vad kul med slöjan. det är ju så kul när man letat länge och äntligen hittar rätt

här är det fredagsmys med lets dance. tänkte sy lite på våra band runt stolarna sen när barnen somnat.. försöker hinna med lite var o varannan dag så att man har det snart klart

• Kärleken9

Ja OJJJ va duktiga gäster! Hos oss har ingen riktigt osa eller ja sambons äldsta brorsdotter skicka ett sms på en gång men annars inget. Men är ju långt kvar. Lite dåligt dock att de tror der räcker med att säga vi kommer på en fest, hur ska man komma ihåg det??? Varför har man osa liksom

Står lite still just nu händer inte mkt, men man har väl upp och ner gångar. Kommer dra igång rejält då vi kommer vara på plats i södern, där vi vigs, v.11.

Korallbruden: Kul du hittat slöjan, vet du kollat länge.

KatjaB: Va duktig du är som orkar dra fram det varje kväll.

• CeKe

På sätt och vis har jag börjat inse att det inte är så många månader kvar! om 4,5 månader smäller det ju! Men samtidigt så är ju allt som kan va klart, typ, klart, så känns som att det är massor av tid kvar. Eller jo, det vi har kvar är väl sådana där praktiska saker som hindersprövning, namnbyte, äktenskapsförord etc..

I pysselväg är det mest bara framsidan till festprogrammen och löparna kvar.. Har till och med innehållet i festprogrammet ganska klart. Många frågar hur det går med planeringen och antar att vi har hur mycket som helst att stå i, men icke. Här är det cooolluuuugnt. Nästan för lugnt =) Vet ju till o med vilken mat vi ska ha på buffén ju!

• Racolina

CeKe: Känner lika dant med planeringen, har oxå de praktiska sakerna kvar+ att vi inte bestämt än vartifrån vi ska ta buffén, har två allternativ!

Hoppas att alla ni andra oxå känner att ni är "i fas" med all planering?!

• KatjaB

nja, vårt databord har fått bli bröllopspysselbord och datorn (laptop) fått flytta in i vardagsrummet o köket.
    Så det är bara o sätta sig när andan faller på

Jag tycker också det är skönt att få göra lite undan för undan.. rätt vad det är så har man haft massor av planer och får jobba som en tok för att hinna, eller strunta i saker för att man inte hade råd.