Juli 2010
Har hittat väldens finaste trycksaker :) Vill ha allt hon har gjort.
theindigobunting.blogspot.com/search/label/wedding
Har hittat väldens finaste trycksaker :) Vill ha allt hon har gjort.
theindigobunting.blogspot.com/search/label/wedding
Jag har kollat på olika hotell i Göteborg för att boka bröllopsnatt också, börjar ju bli tid för det nu... Men, vad ska man välja? För det första känns det ju knäppt att bo på hotell i sin egen stad, det blir ju inte många kilometer hemifrån direkt. Det finns flera femstjärniga hotell men jag ser framför mig något modernt men ändå mysigt och så ska det ju inte kosta skjortan heller. Mellan 1500 och 2500 har de jag kollat på hittills kostat.
Det jag absolut vill ha är frukost på rummet. Jacuzzi vore ju trevligt men förhoppningsvis är det så varmt i juli att jag inte vill bada.
Någon som har en aning om vad frukost på rummet kostar extra? Något tips på fint hotell kanske? Ni som är utomstädes bor ju oftare på hotell här än jag gör :)
Källerud: Hoppas att ni hittar någon som passar!
Vi har frågat tre stycken som svarat ja. Ett gift par som är så himla mysiga och som gjort "det" förut och en kille som mer än gärna tar varje tillfälle han få att spexa. Men, vi undrar om vi inte ska ha fyra stycken. Är det okej att bara fråga den ena i ett gift par, om vi faktiskt vet att båda skulle kunna tänka sig att toastmastra?
---
För övrig blir jag galen av att det är en reklambild på en chokladtårta till vänster här hela tiden!!! Vill ha mat! Jag har ätit pulverdiet i fem dagar nu och nu ska jag banne mig gå ner i klänningen! 13 kilo kvar nu! Någon annan bantare här?
Jag har fastnat för GI-metoden faktiskt och tror att det är den det blir efter min lilla pulversession. Med kickstartfas då. Det verkar bra!
Idag har vi ringt och bokat vigselförrättare! Eftersom vi är med i kyrkan så hade vi många att välja på som vi känner men idag blev det tillslut ett beslut. Han svarade att han kände sig hedrad och att det nog skulle gå om han lyckades ducka sista helgen på ett läger han skulle på. Kan han inte ska vi ta pastorn i min kyrka och hon är världens mysigaste! Känns stort!