Inlägg från: sajberpillan |Visa alla inlägg
  • sajberpillan

Juli 2010

sarahkka 76: skoj. Då kan vi följas åt då vi gifter oss på samma dag!
    Källerud: Jag tycker att det funkar med välkomna fast det bara är till en person. Bättre det än välkommen till flera.

• sajberpillan

sarahkk: jag instämmer med de andra att den första var snyggast.

får se om vi ska börja med inbjudningskorten idag. Det ska bli skoj. Fast kommer väl att kräkas på allt innan alla kort är klara och sedan är det festprogram och tackkort i samma stil..

• sajberpillan

sarahkk: jag instämmer med de andra att den första var snyggast.

får se om vi ska börja med inbjudningskorten idag. Det ska bli skoj. Fast kommer väl att kräkas på allt innan alla kort är klara och sedan är det festprogram och tackkort i samma stil..

• sajberpillan

katjaB: jättefin och stilig hemsida!
    Vi behöver knåpa ihop en också, överlåter delar till min blivande. Bara det att han har så mycket annat så det kan nog ta ett tag. Vill ju skicka ut adressen till hemsidan i inbjudningskorten. jaja.

det som är kvar på "Göra-listan" nu är att kontakta vigselförrättare, fixa hemsida, göra klar inbjudan, kolla me catering(risk för semester)
    vad mer?

• sajberpillan

här har min blivande fått tummen ur och haft bröllopet i huvudet i flera dagar nu. Han har kontaktat kommunen för att få vet a vilka vigselförättare som är i tjänst och nummer till dessa och kollat upp vigselplatsen. Han är på G och det är så skönt när man är två och planerar och grejar.

• sajberpillan

korallbruden: instömmer att hellre en billig möhippa med många vänner än en där inte alla kan vara med pga priset.

• sajberpillan

Nu har skrivaren gått varm och inbjudan är utskriven och redo att monteras ihop.
    Även info-blad är klart och ska bara skäras till. Tur sambon kunde låna hem skärapparat från jobbet så går det lätt och fort. ( kan ju alltid hoppas)
    Fotograf är bokat och klart.
    Kontaktat sångare till vigseln.
    Vigsellokal är prel.bokad.
    skönt när några stora saker faller på plats.
    Vigselförrättare, ring, och band kvar som vi ska försöka fixa nästa vecka. Nu är det schema som gäller med allt som ska göras ett tag..sedan blir det lite pyssel igen med festprogram och så innan det drar ihop sig igen.

• sajberpillan

Katja: vi har kollat ut ring, blir en i vitt guld med 3 små stenar i. Sedan kan man bygga på den med fler stenar så har årspresenten räddad i några år framöver!

Nu är frimärken beställda också. Blev pussmunnar, tyckte det passade till bröllopsinbjudningar.

Vi har skrivit kavaj på inbjudan, men tycker det är ok bara folk kommer liiite finklädda. Behöver inte vara hel kostym utan kan vara kavajeller bara skjorta o jeans med.
    Men badshorts och fluga...njaaaaa...

• sajberpillan

kärleken9: vi gifter oss borgerligt och alltså inte i kyrkan!

Korallbruden: härligt att det går framåt och skoj att han kommer med egna idéer!

• sajberpillan

kärleken: klart ni kan..vi har de färgerna: vitt, silver och lime är ju skiitsnyggt.

Svar på tråden Juli 2010