Inlägg från: KatjaB |Visa alla inlägg
  • KatjaB

Juli 2010

ja, jag kan tänka mig det.. å andra sidan vet jag inte hur många billiga bh:ar man köpt som bara tappat formen.
    Köpte en lila jättefin bh, och ska ha ett party själv om ett par månader då jag tänkte kolla in bröllopskollektionen. (då får man ju lite rabatt också när man är värdinna själv)

CeKe skrev 2010-02-07 12:00:59 följande:
    KatjaB: Välkommen i klubben för ett skönare, men dyrare liv Har gått igenom samma BH-storleksförvandling! Och sen dess har jag inte längre ont i ryggen eller problem med att få "dubbelbröst"... Du vet, när de liksom bullar upp ovanför bh:n
  • KatjaB

måste kolla länken tack! de heter www.pvc.se o har konceptet homeparty. var faktiskt rätt kul

• KatjaB

sarahkka: ja, men vill ni ha det så kör på det! det är ju inte direkt nödvändigt med favoraskar heller, men de är ju så fina Var ju bra prisn är chokladen ingick också, ser man det som istället för någon annan dessert eller kaka så blir det ju egnetligen inte så dyrt

• KatjaB

om jag skulle ha en kortare klänning så skulle jag haft nåt o stil med denna, tycker den är så söt.. kanske inte så jackie kennedy förstås www.ubrides.com/product.php&cat=661&page=1

nollåtta skrev 2010-02-07 17:08:29 följande:
    Vill ha en kort, gärna i vintagestil, lite Jackie Kennedy. Hojta till om ni har några tips
  • KatjaB

sajberpillan: tack Det är nog den 4:e hemsidan vi testade innan vi blev nöjda, haha.. men jag kan iaf rekommendera projectwedding om ni inte ska göra en egen, finns en hel del snygga layouter och fiffiga grejer som att man kan länka till kartor och vägbeskrivningar.

På att-göra listan: boka tårtan kanske o frisör o smink?

• KatjaB

nollåtta: kan det vara den som jag trodde hette audrey klänning? båtringad och vadlång? Jättefin är den iallafall.

kul att ni tycker att hemsidan är fin Simon tyckte några av bilderna var lite för röda, så då har han ju nåt att pyssla med då, hehe.. jag är inte så haj på photoshop o är för lat för att lära mig.

• KatjaB
    nollåtta skrev 2010-02-08 11:40:12 följande:
    KatjaBNej den var lång, fast med båtringning i thaisiden tror jag. Ska se om jag kan länka till en bild.www.kikstockholm.com/2009/images/Bild_200911_...jag vill ha en sån typ av klänning upptill, fast vill att den ska vara kort och rakare i modellen istället för utställd kjol.
    åh vad fin, riktigt klassisk men ändå modern.
    så ser den ut jag trodde du menade först www.kikstockholm.com/2009/brud56.html
  • KatjaB

rosesarered: jasså, där ser man Fastnade för den här designen direkt när vi såg den.

• KatjaB

hej på er! vad ni skriver idag

Pratade med tv4 idag och vi tänkte vara med, men tänkte att vi ska kolla med dem vi lånar lokalen utav först så att det inte blir några konstigheter sen.
    O de sa att de gärna får filma från tv4 om de får vara med och bestämma hur dukning mm ska se ut, om deras lokaler ska vara med i tv så vill de att allt ska vara på ett visst sätt och inte plastmuggar mm. Och visst, det kan jag förstå, samtidigt blir jag lite nervös för exakt hur mycket de menar att de i så fall ska peta i, vet inte om de är lite förtjusta över vårt filmtema som jag tror att tv4 ändå gick igång på. Och det är ju just vårt bröllop det handlar om så jag bollar gärna idéer med folk men det är vi som har vetorätt känns det som
    Så vi får se hur det blir, mailade lite bilder och mer info om vad vi tänkt oss, så nu väntar jag spänt på vad de svarar.
    Men jag har lite svårt för att ta kritik, det vet jag ju, som de inte gillar det vi ska ha och vill att vi ska byta ut för mycket eller så, så vete sjutton om vi vill vara med i tv. Men jag vill inte ta ut något i förskott, det kan ju faktiskt bli riktigt bra också.

Svar på tråden Juli 2010