hej på er! vad ni skriver idag
Pratade med tv4 idag och vi tänkte vara med, men tänkte att vi ska kolla med dem vi lånar lokalen utav först så att det inte blir några konstigheter sen.
O de sa att de gärna får filma från tv4 om de får vara med och bestämma hur dukning mm ska se ut, om deras lokaler ska vara med i tv så vill de att allt ska vara på ett visst sätt och inte plastmuggar mm. Och visst, det kan jag förstå, samtidigt blir jag lite nervös för exakt hur mycket de menar att de i så fall ska peta i, vet inte om de är lite förtjusta över vårt filmtema som jag tror att tv4 ändå gick igång på. Och det är ju just vårt bröllop det handlar om så jag bollar gärna idéer med folk men det är vi som har vetorätt känns det som
Så vi får se hur det blir, mailade lite bilder och mer info om vad vi tänkt oss, så nu väntar jag spänt på vad de svarar.
Men jag har lite svårt för att ta kritik, det vet jag ju, som de inte gillar det vi ska ha och vill att vi ska byta ut för mycket eller så, så vete sjutton om vi vill vara med i tv. Men jag vill inte ta ut något i förskott, det kan ju faktiskt bli riktigt bra också.