Juli 2010
ok
ok
vi har ju två knoddar redan så det blir nog inga fler. Två barn o hund känns lagom
Pratade igen med tv4 och nu när jag fått lite mer info så känns det faktiskt mycket bättre och bara roligt igen att vara med. Sådär som det ska kännas!
Så de skulle intervjua oss också i Örebro, vet inte när man spännande iallafall.
På "skaffa saker till bröllopet"fronten har jag nu örhängen jag eventuellt ska ha. Ett par runda "pluppar" från baglady i silver med små strasstenar över hela kulan. Enkla men lite glittriga. Tycker de är fina, kan bara inte bestämma mig för om jag ska ha dessa eller pärlörhängen. Pärlor känns ju mer vintage.. men dessa är ju lite mer glamour kanske
sarahkka: usch, det ösnakr man ju att ingen skulle behöva gå igenom! En vän till mig fick också missfall och så hände inget på två år, sen rätt vad det var så blev hon gravid. Nu är hon gravid med nummer två, då var det inga problem alls att bli gravid
Vi 3 skrev 2010-02-20 08:50:55 följande:
jag började lite med festhäftet idag, bröllopsguiden har ett program man kan göra det i, och den ska räkna ut så att sidorna automatiskt blir i rätt ordning.. dock orkade jag inte göra så långt att jag faktiskt fick till sidorna i rätt ordning, men det var rätt enkelt att jobba i.. enda som var är att texten är väldigt liten när man håller på, så när jag skrev ut ett provexemplar hittade jag en del stavfel.
Vi gör små filmklappor som vi skriver gästernas namn på.. har ju vårt tema
ja, många sidor blir det! vi har jobbat med publischer tidigare också.. tänkte mest prova med denna. Men i det stora hela så blir det ju likadant som vi tänkt. De hade lite färdiga bilder o dekorationer man enkelt kan lägga in utan att behöva krångla dock, så funderar på att byta till den här
mm, få se om det blir den i slutändan, har de färdiga sidorna sparade där så är det ju bara att kopiera in i publisher annars.