Inlägg från: CeKe |Visa alla inlägg
  • CeKe

Juli 2010

På sätt och vis har jag börjat inse att det inte är så många månader kvar! om 4,5 månader smäller det ju! Men samtidigt så är ju allt som kan va klart, typ, klart, så känns som att det är massor av tid kvar. Eller jo, det vi har kvar är väl sådana där praktiska saker som hindersprövning, namnbyte, äktenskapsförord etc..

I pysselväg är det mest bara framsidan till festprogrammen och löparna kvar.. Har till och med innehållet i festprogrammet ganska klart. Många frågar hur det går med planeringen och antar att vi har hur mycket som helst att stå i, men icke. Här är det cooolluuuugnt. Nästan för lugnt =) Vet ju till o med vilken mat vi ska ha på buffén ju!

• CeKe

Mmm, vi kommer göra maten själva med hjälp av mamma och en kompis, men sen har vi tagit in några som ska ordna med buffébordet, plocka disk etc på själva dagen. Tror det blir bra det också! Tycker det ska bli lite kul att ordna lite med maten innan också

• CeKe

funderar på att bara ha vita rosor, eller röda gerbera... Kece verkar gilla buketter med enbart vita rosor, så det lutar väl ditåt

• CeKe

Källerudd: MMmjo, jag är nog en sån där tråkig människa som aldrig förstått mig på blandningen rött och rosa, så jag håller nog med mamma din och röstar på vita/silvriga blommor...

Men så vet jag att inte alla är lika trångsynta som jag och din mamma, så är det rätt för dig att ha röda blommor till, så är det rätt

• CeKe

Ghhhaaaa, vill ha ett visst telefonsamtal. NU! Sitter o väntar (har gjort de senaste två veckorna) på att få veta hur det blir med ett jobb jag sökt... Vet i stort sett redan att jag kommer få det (vet att de ringt mina referenser och pratade igår med min nuvarandre gruppledare om övergången mellan jobben), men jag kan inte ta ut nåt i förskott...
    Och om jag får det, hoppas jag även på att bli utsedd till gruppledare Det är en ny verksamhet som ska starta och helt nya tjänster och vore så spännande att va med och bygga upp en ny verksamhet som gruppledare... Kärriärsögonen lyser! Haha.. och skulle gilla utmaningen...
    Snälla, håll tummar och tår...

• CeKe

Roses: Länkarna funkade tyvärr inge vidare...

Min tärna ska ju göra en gastrik bypass och har precis fått veta att det är rätt stor sannolikhet att det blir i mitten av juli. Höhö.. Hon tänkte försöka skjuta upp den om den skulle bli samma vecka som vårt bröllop. Jag vill ju dock inte att hon ska behöva skjuta på något som hon ser fram emot och som kan göra att hennes liv bli lättare och hon mår bättre! Vi får hålla tummarna för att det inte sammanfaller på samma vecka helt enkelt!

• CeKe

roses: jag försökte kopiera länkarna och gå in på det sättet, men då stod det att sidan inte kunde hittas...

• CeKe

Själv vill jag definitivt ha uppsatt hår, och nåt som inte är alltför tillrättalagt, utan lite busigt samtidigt som stiligt.. och kanske någon blomma i håret. Har kollat på miljardes med bilder på håruppsättningar men inte fastnat för nån. Tur att min kusin brukar förstå vad jag vill med håret, eller helt enkelt bara göra frisyrer som jag inte visste att jag gillade Det gäller ju i a f när hon klipper mig!

• CeKe

roses: svårt! Fint båda två.. men vilken frisyr är mest du? Det kan nog bara du bestämma Åhhh, jag vet, jätteknäppt svar

• CeKe

Roses: Va härligt, inte alls galet Hade jag klänningen hemma och färdig, skulle jag garanterat hoppa i och prova lite ibland med accessoarer till etc Så därför tänkte jag aldrig ta hem den! Kece ska ju inte se den, så tänkte nog faktiskt ha den hemma hos mormor (om det är ok för henne) fram tills vigsen. Den är ju i o f sig inte klar än heller, så vet inte hur länge den blir kvar hos sömmerska heller. Längtar efter att åka dit nästa gång och se hur den växer fram! Tror nästan att den nästan kommer va klar nästa gång

• CeKe

Tack tjejer för era tummar
    Hoppas hoppas hoppas att rekryteringen blir klar imorrn! I sådana fall ska jag va med och starta upp en sprillans ny fältverksamhet (jobba med ungdomar i "riskzonen")

• CeKe

En totalt annan sak... Hur jämställda är ni, egentligen, när det gäller hushållssysslor? Jag o Kece kom att prata om det tidigare ikväll.. eller haha, jag pratade och han log lite generat och skyldigt när jag gav förslag på procentdelar Han är på tok för bortskämd!!! Det ska vi råda bot på nu när han inte längre jobbar riktigt lika mycket som tidigare

• CeKe

Haha, vi bryter mot en del av det där. jaja, det bryr jag mig inte så mycket om

• CeKe
    Ser att min käresta knackat på igen

Idag ringde guldsmeden och berättade att ringen är klar! Tjohoo av spännande Men får se när vi ska ner till Norrtälje nästa gång... kanske blir det nästa helg i samband med båtmässan!
  • CeKe

Vi3: hahaha, så det finns fler m2Bs som tycker BT får för mkt tid

• CeKe

Vi har precis suttit o gjort en lista på tänkbara solosånger.. Min käre bror + barndomskompis som ska sjunga är lite kräsna.. och vill inte sjunga vårt första alternativ.

Vad tycker ni om den här? Jag fastnade direkt
    www.facebook.com/l/89394;

• CeKe

MM, vi hade fastnat för Michael Jacksons "I just can´t stop loving you".. LIte udda kanske, men vi gillar den och texten är perfekt för vigsel..

Men nej, de vill inte sjunga den. De har försökt öva in den, men känner inte för låten och tycker inte att det blir nå bra.. Så då är det väl inte så mycket att göra.. Känns ju lite trist, men deras tanke är att de vill att det ska bli så bra som möjligt för vår skull, plus att de själva känner att de gör nåt bra.. så jaja

• CeKe

Åh, nej, Korallbruden! Nu har du fått igång Kece med idiot.se. Snälla hjärtat mitt, lägg ner!

• CeKe

Haha, jodå, jag håller med! Menar inte att han ska lägga ner o kolla på idiot.se, den är kul! bara vad han ibland väljer att lägag upp här

Svar på tråden Juli 2010