Inlägg från: Tokisen |Visa alla inlägg
  • Tokisen

Juli 2010

Ja, d e väldigt skönt att inte allt satt sig igen
    Jag tänker igentligen inte så mycket på kgna utan mer omkretsen.
    nu ska fettet bort haha

Kärleken9 skrev 2010-01-11 16:08:17 följande:
    Tokisen: Ja men 5 kg är inte illa pinkat ändå, låter ju bra att det finns kvar lite av det ff. Det jag tänker tänk om man går tillbaka till samma sen. Det vill jag inte, jag vill aldrig tillbaka dit men den som lever får se. Man är grymt taggad just därför man har det mål man har också. Men jag har valt att lägga upp delmål istället för ett stor slut mål. Så just nu har jag klarat av 2 delmål. Första var 5 kg och andra var mindre än jag vägde då jag blev med första dottern, för 3½ år sedan och nu är jag där. Nästa blir väl runt 15kg skulle jag tro. Tar det lite som det kommer.
  • Tokisen

Om vi säger så här, även om han e smal e d inte skadligt att äta så här, d e väl mer en livstil än en bantningskur.
    Skippa potatis, pasta, ris, bröd och ersätt detta med grönsaker som växer över jord och MYCKET fett, dvs fet mjölk, fet cream fraiche, riktigt smör, fet ost

kolhydrater i fokus är en bra sida man kan läsa mer ingående om det.

källerudd skrev 2010-01-11 19:38:36 följande:
    oki, men för mig som fattar nada av sånt här. Kan du förklara lite nogrannare eller visa någon sida..Är det smidigt att laga sådan mat??? för jag måste dra med min sambo på samma gång, vägrar laga två maträtter. Eller det kanske inte är bra, han är ganska tunn är risken att han går ner oxå???
  • Tokisen

Vi gjorde dem här hjärtana till bordsplaceringarna igår kväll, kommer nog bli jättebra, vi fick ut 16 st och dem brände vi i ugnen ca 1,5 timme med ett papper i skåran. VI ska måla dem sen silvriga/grå med rosa placeringskort

• Tokisen

Källerud:

Vi har bokat en resa till Bali 1 september på bröllopsresa, vi betalar 18000 för oss bägge.
    så d priset ni har fått e ju kanonbra.
    Dock vet jag inte om jag hade velat åka innan, men som nån sa kan man ju ta den resan och sen åka på en weekend eller nått efter bröllopet

• Tokisen

wohooo, idag e jag glad, jag har gått ner 1,2 kg sen i måndags
    VEt att d bara e vatten men jag e glad ändå

• Tokisen

Kärleken9
    Vi hittade vår serveringspersonal på blocket, så har man tur kan man hitta mycket där oxå.

Ingen som du känner som känner någon som sjunger fint?

Vi kan kanske hjälpa till om vi vet vart du bor i landet

• Tokisen

Okej, då kan jag tyvärr inte hjälpa till.
    Hoppas någon hoppar fram och säger att jag kan sjunga i kyrkan när allt e officiellt.

• Tokisen

Vi har klädkod kostym för herrar och klänning för damerna.
    Vi vill att alla ska få klä upp sig och få känna sig extra fin, d e så sällan man klär upp sig.

• Tokisen

Vi ska fästa våra med ett silvrigt gummiband, så man viker papperna i mitten.
    svårt att förklara
    Förstår du hur jag menar?

CeKe skrev 2010-01-31 10:54:14 följande:
    Tänkte knyta runt servetterna som servettringar. Har ju havs/båttema på hela grejen, så blir lite extra med den härliga tjärdoften Sen får vi se om det även kan användas till att få fast innehållet i festhäftena... men det kanske blir lite väl mycket. På tal om det, är det nån som har nåt bra knep på hur man sätter fast innehållet i festhäftena i "ytterfodralet" utan att använda häftapparat? Väldigt tidigt för att fundera över det, men ändå...
  • Tokisen

Va härligt att ni kommit igång.
    Vi har oxå gjort en preliminär bordsplacering, tror d e bra då har man nått att utgå ifrån och d blir inte så tungt sen när man vet alla som kommer.

Just ja, ni skulle till Bali först, då låter ju det jätte mysigt med Helsingör och wallmans, det hade jag definitivt slagt till med.

källerudd skrev 2010-01-31 12:40:06 följande:
    Här har verkligen skrivits en massa de senaste dagarna....så blir många svar från mig =)Igår var vi iaf och tittade på ring till mig...hittade en super fin och killen som jobbade där var toppen...man kan verkligen få det som man vill =) men i slut endan är det ju M2b som bestämmer... ;)Gjort klart två text alternativ till inbjudningarna igår som jag ska testa skriva ut på jobbet i morgon för att se vad som blir bäst =)Sen har vi faktiskt gjort en preliminär bordsplacering som vi är ganska nöjda med, däremot ska våra föräldrar få titta och säga sitt oxå, de känner ju några av våra äldre släktingar bättre än oss kanske. Några faller säkert bort, men vi har en grund att utgå ifrån..känns braIgår satt vi även och funderade på vad vi ska göra för "bröllopsresa" eftersom vi åker till Bali två månader innan bröllopet, har vi pratat om en hotellhelg. Så igår bestämde vi vart vi ska och vad vi ska göra där. Troligtvis Helsingborg, wallmans och tura till helsingör..känns som vi har kommit igång nu =) Vi hade verkligen en bröllopsplanerar dag igår...
Svar på tråden Juli 2010