Juli 2010
Ja, d e väldigt skönt att inte allt satt sig igen
Jag tänker igentligen inte så mycket på kgna utan mer omkretsen.
nu ska fettet bort haha
Ja, d e väldigt skönt att inte allt satt sig igen
Jag tänker igentligen inte så mycket på kgna utan mer omkretsen.
nu ska fettet bort haha
Om vi säger så här, även om han e smal e d inte skadligt att äta så här, d e väl mer en livstil än en bantningskur.
Skippa potatis, pasta, ris, bröd och ersätt detta med grönsaker som växer över jord och MYCKET fett, dvs fet mjölk, fet cream fraiche, riktigt smör, fet ost
kolhydrater i fokus är en bra sida man kan läsa mer ingående om det.
Vi gjorde dem här hjärtana till bordsplaceringarna igår kväll, kommer nog bli jättebra, vi fick ut 16 st och dem brände vi i ugnen ca 1,5 timme med ett papper i skåran. VI ska måla dem sen silvriga/grå med rosa placeringskort
Källerud:
Vi har bokat en resa till Bali 1 september på bröllopsresa, vi betalar 18000 för oss bägge.
så d priset ni har fått e ju kanonbra.
Dock vet jag inte om jag hade velat åka innan, men som nån sa kan man ju ta den resan och sen åka på en weekend eller nått efter bröllopet
wohooo, idag e jag glad, jag har gått ner 1,2 kg sen i måndags
VEt att d bara e vatten men jag e glad ändå
Kärleken9
Vi hittade vår serveringspersonal på blocket, så har man tur kan man hitta mycket där oxå.
Ingen som du känner som känner någon som sjunger fint?
Vi kan kanske hjälpa till om vi vet vart du bor i landet
Okej, då kan jag tyvärr inte hjälpa till.
Hoppas någon hoppar fram och säger att jag kan sjunga i kyrkan när allt e officiellt.
Vi har klädkod kostym för herrar och klänning för damerna.
Vi vill att alla ska få klä upp sig och få känna sig extra fin, d e så sällan man klär upp sig.
Vi ska fästa våra med ett silvrigt gummiband, så man viker papperna i mitten.
svårt att förklara
Förstår du hur jag menar?
Va härligt att ni kommit igång.
Vi har oxå gjort en preliminär bordsplacering, tror d e bra då har man nått att utgå ifrån och d blir inte så tungt sen när man vet alla som kommer.
Just ja, ni skulle till Bali först, då låter ju det jätte mysigt med Helsingör och wallmans, det hade jag definitivt slagt till med.