Juli 2010
Vi köpte cravatterna och näsdukarna på Ebay, en jätte trevlig säljare.
Kostade 92:- för båda ink frakt
carol345amber hette säljaren
Vi köpte cravatterna och näsdukarna på Ebay, en jätte trevlig säljare.
Kostade 92:- för båda ink frakt
carol345amber hette säljaren
Ja, eller hur hahaha, hon e rolig, vi andra börjar undra hur hon klädde sin barbie när hon va liten
Nu e d ett intärnt skämt så fort jag säger nått om bröllopet så MÅSTE jag ju bara nämna mitt barbie bröllop hahaha
D va så lite så, hoppas du hittar nått du vill ha
Det e spännande när man skickat iväg inbjudningarna, vi fick bra respons på våra, 35 stycken har redan svarat av 55 och vi har osa 5 maj
Hoppas ni oxå får bra respons på era.
Har ni varit tillsammans länge?
Okej, hoppas du hittar det
Älskar EBAY
Man kan verkligen göra fynd där, vi har köpt våra påsar till favors där och mannens manchetteknappar med D på, slipsnålar ja en hel del saker därifrån BILLIGT
Då har ni varit tillsammans ett tag, vi med, 9 år i år
Och en tös på 4 ½ år.
GRATTIS
Såg jättefint ut
Dem har så fina trycksaker tycker jag.
Hoppas det går smidigt med kyrkan så ni kan beställa sen.
Vi har klart med toastmaster och vi kommer inte ha något värdpar, utan det kommer väl vara vi då.
Mia 77 skrev 2010-02-08 18:58:05 följande:
Hahaha, vad sött att din sambo e likadan
Det kommer ska du se.
Iiiihhhh, jag har beställt min klänning precis
Blev en från Millys, jag e duktigt nervös nu, kommer den komma itid, kommer den passa mig, har vi mätt rätt.
Skit pommes jag kommer nog vara nervös ända tills jag provat den
Åh, känns bra att höra, då ska jag försöka låta bli att vara nervös
Kärleken förde oss samman ska vår solist sjunga för oss i kyrkan och sen ska vi ha bed of roses fast en annan version
Måste bara berätta att jag gjorde ett riktigt klipp på ikea idag, skulle handla lakan till dukar och folk trodde ju jag va galen som hamstrade upp 24 stycken (säng vätare eller vad )
Sen när jag kom till kassan blev d jäkligt billigt tyckte jag, då har dem bara tagit betalt för 5 stycken istället för 24
Jag måste säga att jag e väldigt nöjd
Det behövde jag i detta dystra vädret med bihålsinflamation och magsjukor som härjar hos oss just nu.
Korallbruden:
Vi har en och planerar att på smekmånaden i september tillverka nr 2
Så vi får ha en nu tråd där med, vi som gifte oss juli 2010 och som nu planerar barn
Jag va 24 när jag fick min dotter och han va 29, nu e vi 29 och han 34.
D hade varit väldigt smidigt
Juli 2010 skrev 2010-02-19 17:21:25 följande:
Vi ska vara innomhus men har gjort hjärtan i saltdeg som vi ska färga gråa och sätta placeringskorten i dem, blir fint tycker jag.
vi kommer betala 30:- per bit för tårtan, ställningen får man låna där för en dep avgift.
Utkörning fixar dem för ca 200:-
Va först på ett annat kondis här och fick pris på 900:- för 60 pers, men han hade bara vanlig prinsess fyllning och d vill inte vi ha.
Vi bokade bandet för snart 1 år sedan och fick pris på 10 000 :-, dem e 4 stycken och vi bor i Skåne (österlen)
Vilken färg på organzapåsarna e du ute efter?
Jag har beställt och fick beställa 300 stycken för den säljaren inte ha mindre och d blev billigare än att beställa flera packar från andra säljare.