Juli 2010
nej det kan nog gå gå in på tv3play och kolla på vårt bröllop i era händer, avsnittet med dem som gifte sig i ett garage
nej det kan nog gå gå in på tv3play och kolla på vårt bröllop i era händer, avsnittet med dem som gifte sig i ett garage
jag håller med, det känns helt plötsligt som att det är riktigt snart och jag börjar nästan oroa mig för hur vi ska hinna med allt och att vi ska kunna spara ihop tillräckligt också, men det ska väl inte vara några problem egentligen, bara jag som inte känner mig lugn innan allt är spikat
Ett bröllop jag var på så var det i en bygdegård och de hade betalbar till självkostnadspris. Har för mig att det stor i inbjudan att dryck till middagen ingick, därefter fanns betalbar till självkostnadspris. Inga krusiduller alls med andra ord, men budskapet nådde ju fram
Har inga bra förslag dessvärre på vad man kan skriva, tänker du dig ett rim eller bara en bättre formulering?
vi kommer göra våra egna, har en pappersskärare och själva inbjudan är inte så vansinnigt avancerad egentligen, kartongark + papper (med utskrift) fästs ihop, och så är det två olika sidenband som ska på. Enkla men fina
Snodde idén från calligraphen.
Åh vad irriterad jag blir, har ju en del lakan kvar att sy och jag skulle få köpa från en tjej här på bt som gift sig för ett tag sedan, men hon är så omständig. Först så skulle hon absolut skicka dem precis just en dag, så jag skulle skynda mig med betalningen vilket jag såklart kan göra, men var tvungen att vänta så att jag skulle veta vad frakten gick på och det svarade hon inte på. Sen hade hon tydligen någon annan som skulle gifta sig innan mig som skulle få köpa dem först o sen skulle jag få köpa dem efter det.
Det ville inte jag för de är redan begagnade innan henne och jag vill ju ändå att de ska vara hyfsat fräscha, plus att det började bli lite väl omständigt med alla turer. Sen så hörde hon inte av sig alls och när jag frågat om hur det blir så skrev hon att de kanske råkat kasta alla 60 lakan. (hur lyckas man med det?) Och då skulle hon höra av sig, åter igen om hur det blir. Nu hör hon inte av sig alls och jag måste ha minst 30 lakan till
ja, det är riktigt irriterande, sen var hon ju väldigt trevlig o så, så det kanske faktiskt är så att hon inte hittar dem. Men då vi redan har köpt mängder med lakan som ändå fyllde upp 2 banankartonger, och då var de vikta och manglade, så lär man väl inte tappa bort alla 60 lakan?
Skulle ju behöva typ 30 st men tänkte att om vi har extra så räcker det till andra dekorationer i lokalen också, för buffébordet osv.
Får nog sätta ut en annons, skrev ett sista mail där jag frågade hur det blir med allt och att jag gärna vill veta hur det blir, är det så att hon helt enkelt sålt dem till någon annan eller inte har dem kvar av någon annan anledning så uppskattar jag om hon säger det, så jag kan leta vidare.
Men som det känns nu så har jag ingen lust alls att köpa nåt av henne. Iallafall inte med förskottsbetalning.
nej, jag har som tur är inte betalat än, annars hade jag varit vansinnig.
Nej, blir till att hitta annanstans istället