Juli 2010
kolla på en kina sida eller t.ex. asos.com
kolla på en kina sida eller t.ex. asos.com
Åker ev. på mässan i mitten/slutet av februari. Nån mer som ska dit?
Vi måste nästan skriva det då jag är delägare i företag o fastigheter, det är kanske inte så smidigt om man måste dela på dem sen. Men annars delar vi på allt :)
Jag hittade precis TRUBADUREN som jag vill ha till vår bröllopsfest, på blocket. Håller tummarna på att hon kan då för hon var riktigt bra!!
Kollat hos Hedbergs Guld?
Här har vi haft magsjuka hela veckan, huja, men jag hoppas det visar sig på vågen iaf ;) Typiskt att batterierna var slut nu när jag skulle väga mig.
Men trubaduren är så gott som bokad, hon tar 4000 kr, men hon uppträder playback, kan ta med sig en gitarrist för ytterligare 2000 kr, så kan han köra lite gitarrsolon och så kan det blir mer improviserat med. Sen bor hon i Jönköping, och tar 12 kr/mil. Blir kanske 2-300 kr till. Är det rimligt pris? Eller vad betalar ni?
Eller playback vet jag ju inte om det heter förresten, alltså hon sjunger till musik som spelas upp. Sjunger på riktigt men spelar inte själv :p
Vi ska också vigas vid 14.00, tror nästan vi får fotas efteråt...
Mia 77 skrev 2010-01-27 10:42:52 följande:
Ok, hon har ju med karaoke maskin o massa annat, hon tar med allt så kan vi vara spontana på dagen. mirjaqee.se om nån är nyfiken :)
Mia 77 skrev 2010-01-27 10:41:38 följande: