Inlägg från: CeKe |Visa alla inlägg
  • CeKe

Juli 2010

KatjaB: Läste ngnstans att du rekommenderade publisher. Hur 17 ordnar man med sidnumreringar i det programmet? Alltså, så att det funkar i ett festprogram på en gång, om du förstår hur jag menar. Har du koll på det? Laddade precis ner publisher och håller på o sliter mitt hår!

• CeKe

Skratt! Just nu är jag inne på att göra alla sidor, sen möblera om bland dem när jag vet vilka sidor som ska vara var i programmet!

KatjaB skrev 2010-01-05 18:02:55 följande:
    vet inte, jag brukar påbörja och sen få spel på allt som jag inte får till och simon får hjälpa till.. han är dock inte hemma nu
  • CeKe

Ojojoj, har känt mig lite krasslig nu på kvällen, laddade ner publisher och blev snabbt kär i programmet Bra grej, även om jag inte blivit riktigt bra vän med sidnumreringarna ännu, tror jag...

Sååå, på några timmar har jag suttit o knepat o knåpat med sånger, texter, bilder etc och ett slags festprogram har börjat ta form. Haha, skulle ju bara leka lite o testa publisher! Får se vad Kece har att säga om saken

En fråga. Kommer ni skriva en massa sånt där fyndigt om alla gäster? Vilket jobb det lär va! Och de man inte riktigt känner, som är pojk/flickvänner till vänner, vad skriver man om dem i sådana fall?

• CeKe

Källerud: Fina och charmiga skor. Tror absolut de funkar med klänningen

Publisher finns i Office Professional, har jag precis lärt mig. Om du inte har det, kan du gå in på microsoft office hemsida och ladda ner en prövoversion för 60 dagar. Inte dumt alls =) Med lite eftertanke hade det inte varit dumt att göra det närmare bröllopet för att få med bordsplacering etc när vi vet vilka som kommer etc, men får väl få Kece att ladda ner det då istället =) hehe

• CeKe

Oj, jag börjar inse att vi är otroligt lycligt lottade i och med att jag har en kusin som jobbar med att fixa uppsättningar och även smink... och som kommer vara med hela dagen även som gäst

• CeKe

Hm, vet inte riktigt, men många axelbandslösa går det ju att göra olika slags axelband till... Själv hittade jag min (eller som jag utgår från) på migezan.se. De har en kategori med klänningar utan släp, om jag inte kommer ihåg fel

Kärleken9 skrev 2010-01-07 13:49:34 följande:
    Jag vill inte ha släp, inte axelbandslös, känns som utbudet är väldigt begränsat då. Någon med tips?
  • CeKe

Fina kläder!

Var har ni beställt löpare ngnstans? Fundrar hur vi ska göra med det.. om jag ska orka färga och sy löpare av lakan, eller hitta några justa billiga..

sarahkka76 skrev 2010-01-07 18:09:02 följande:
    Idag har vi varit och valt och provat sambos kläder, och nu är de bokade, så skönt! Finns bild i mitt galleri. Det är den kostymen men det som är i rött på bilden ska vara i purpur istället.Äntligen goda nyheter ang tyget till våra löpare! Nu har beställningen kommit in med rätt antal meter och billigare än vad vi räknade med
  • CeKe

Ojoj, det börjar låta som att den här tråden efter bröllopet kommer byta namn från juli 2010 till mars-april 2011

• CeKe

ojoj, så jag behöver inte BT-avgifta mig sen då?? Skulle verkligen behövas!! bara att byta drogen mot nästa: familjeliv. Haha

Korallbruden skrev 2010-01-07 23:27:02 följande:
    Vi behöver inte döpa om det... vi kan flytta den till "familjeliv"´s sidan hört rykten att flera har funderingar på att starta fabriken...
  • CeKe

Kärleken9: Du kan ju alltid hitta en modell som du gillar etc och sen esigna en typ likadan men utan släp, lägga till axelband etc och beställa från matildas fest eller nåt av de andra företag som man kan designa själv hos. Det är lite så jag gjort egentligen =)

Migezan är rätt dyra, i a f i mina mått sätt, men jag gillar deras klänningar. De är riktigt snabba på att svara om du mailar dem och vill ha kort på baksidan av klänningen också t.ex

Svar på tråden Juli 2010