Juli 2010
Kärleken9 skrev 2010-01-31 15:12:11 följande:
källerud: Jag köpte ett vitt papper med silverblommor på, finns i mitt galleri, som jag skrev inlagan på, det är den du menar? Skrev sen fel och det var på håret jag hade kvar papper så det räckte. Visade sig sen att det bara fanns att få tag på i tyskland. Men som tur var så räckte det... Tänk bara på att i vissa skrivare, bla min, så går det inte att skriva ut på transparant papper, antar det är det du menar. När det strulade för oss så tänkte jag att alla kommer ju inte se den andras inbjudan så vad gör det om de inte är exakt lika, i pappers val alltså. Hmmm svårt det där exemplet du beskrev. Hade nog skickat till båda så är det inga funderingar. Eller alt. om de bor mer hos den ena än den andra och kanske skrivit med den andras namn, under den som bor där. Lyckades precis ropa in en klänning åt min tärna på tradera:
www.tradera.com/Snygg-Silver-Satin-klanning-3... Hoppas nu den är fin då den kommer!
Fast detta ska vara ett papper som fungerar både i bläck och laser skrivare så det borde inte vara nått problem, mest det att jag inte har tillräkligt..Men visst de ser ju inte varandras...
Det bor ganska långt i från varandra men jag tror han är mer och hälsar på henne...och jag tror till och med att han letar jobb på henner ort nu, men han lär liksom inte hinna flytta dit. Jo hade jag bara skickat till den ena skulle jag ju skrivit xx och yy så gör jag på alla även de som är sambo och särbos, bådas namn kommer att stå. men just detta att båda hade varit bjudna även om de inte varit ett par...Får fundera lite mer på det.
Grattis va kul...jag har försökt att köpa en grej en gång..vann den auktionen men fick aldrig min plånbok, så vågar inte riktigt försöka igen..