Juli 2010
sarahkka76: visst var det du som gjort vepor. Hur gjorde du? Hur långa gjorde du dem? Gjorde du en till varje bord, eller en till varje långbord? Hittade billigt tyg på ikea som kanske skulle funka..
sarahkka76: visst var det du som gjort vepor. Hur gjorde du? Hur långa gjorde du dem? Gjorde du en till varje bord, eller en till varje långbord? Hittade billigt tyg på ikea som kanske skulle funka..
jag hänger med och det låter snyggt =) Kom på att det nog måste vara en löpare per bord, om man sedan ska flytta om borden och ha kvar vissa som folk kan sitta vid, och ställa undan andra för att få plats för dans
Om man ska löpare som går över hela bordet alltså
Du kan inte prova med någon slags korsett eller liknande under då? Såna minskar ju måtten en del I o f sig vill man ju kunna andas också...
Men det funkar inte om man tränar hårt! Äter inte jag balanserat och lagom mycket bra kolhydrater, blir jag svimfärdig och ordentligt illamående när jag tränat. Brukar i o f sig träna rätt hårt och då är det ju viktigt både med fett, proteiner och kolhydrater. Självklart är det ju dock alltid bättre med långsamma kolhydrater... Men alla funkar vi ju olika, och så länge man hittar nåt som funkar för en själv så är det ju bra
Jag o Kece har ett beslut att fatta. Liveband eller DJ???? Vi har en bekant till brorsan som ställer upp som DJ om vi vill det. Han jobbar som dj på ett ställe i sthlm.. Men, så funderade vi, eller främst kanske jag, på om det inte vore skoj att anlita ett liveband... Sååå, jag skickade ut några förfrågningar och frågadeom prisuppgifter.
Nu har vi fått svar från ett av dem som jag vet brukar spela bra. De vill ha 6000 kr för att spela på kvällen, vilket jag antar är ett ok pris. Men, är det värt det? Samma pengar eller mer kanske också behövs för att köpa en ny begagnad motor till lillbåten. Suck, varför kan man inte vara gjord av pengar????
Hur tänker ni kring musiken?
KatjaB: Det är ju en riktigt kul grej =) Lycka till! Själv skulle jag nog va skitnervis
KatjaB, måste fråga en sak. har för mig att du pratade om att tvätta knoppalakanen med stärkelse eller nåt sånt för att få dem stadigare. hur gör man det och vad använder man??
Fundrar även på att köpa knoppalakan som jag färgar blå och gör löpare av. Tror ni det är galet? Ikea har ett blått tyg som jag tycker är sådär, men det är ju osäkert hur en färgning blir också... men blir nog billigare
Tackar! Hade tänkt marinblå, men lite ljusare kanske inte är så dumt det heller. Får ta och åka till just för att kolla på dem
Källerudd: Härligt att ha det klart
JollyO: TACK för tipset om jysk. Släpade med Kece dit efter jobbet idag och nu har vi lakan både till dukar (tidigare inköpta på ikea), jättefint blå lakan till löpare (blev en lite dyrare variant än den du länkade till, men perfekt färg) och vita lakan att göra servetter av! Och allt har totalt gått på ca 650 kr! Inte dumt!