• marrieme

Fler den 28 augusti 2010?

Hej alla blivande brudar!
    Är det fler som har den 28 augusti som sin dag?
    Hur långt har ni kommit med planering och allt?

• Svar på tråden Fler den 28 augusti 2010?
  • Mirelle

Nej tyvärr gjorde jag inte det : ( Jag var i Gbg förra helgen och provade runt lite och hittade där en klänning från Nixa som jag föll för. Jag jämför nog alla andra med den ha ha ha. Dumt att låsa sig vid en klänning när man vill fortsätta kolla runt. Men jag ska till Gbg till helgen igen. Får väl prova den igen och kolla om jag fortfarande är lika förtjust. Isåfall blir det nog den. Egentligen var den inte på något sätt sån som klänningen jag hade föreställt mig att jag ville ha. Så det är bra att prova runt lite.

• 0Maria0

Den klänning jag köpte var inte heller en sådan jag hade tänkt eller föreställt mig - så det är nog lugnt! Någonstans där i provandet hittar man små saker som tillsammans blir hur bra som helst - men kanske inte det man från början tänkte!

• fryser

hahaha vet precis vad ni menar. betalade handpenning på klänningen i borås o lik f.. var jag i kungälv o provade klänningar o hittade 1 som är i klass med den i borås o samma pris.. så idag åker jag till borås o om klänningen känns kanon fortfarnde så tar jag med den hem annars blir det kungälv imorgon fy för att det ska vara så jobbigt..mitt problem är att jag provade en klänning som var sååå fin på mig men den kostade 15000 o dte vägrar jag betala för en klänning..finns roligare saker att lägga de pengarna på.

• Mirelle
    marrieme skrev 2010-02-18 12:59:22 följande:
    Vilken osa datum har ni satt på era inbjudningar???
    Undrar oxå! Har fått hem material till mina kort och ska så smått börja pyssla med dem. Men när ska dem vara skickade? och vilket osa sätter ni?
  • cina66

En till med detta datum!
    *Kyrka bokad
    *Lokal
    *Catering
    *Fotograf
    *Ring beställd
    *Inbjudningskort beställda (vet däremot inte när man ska skicka dom)
    *Värdpar tillfrågade
    *Stylist (en kompis)
    *Klänning köpt,har gått ner 10 kg sen jag köpte den...
    *Solist till kyrkan bokad + att min dotter ska sjunga.

Nu söker jag klänningar till mina döttrar och det är inte lätt!!

• fryser

cina66---välkommen
    hur gick du ner dina kg?

• cina66

fryser...har använt camebridgekuren.

• fryser

aha.. jag skulle aldrig fixa det men vad duktig du är. själv försöker jag att träna 3 dagar i v o promenera eller stå på crosstrainer 1 dag i v. har gått bra fram till nu då jag står helt stilla..igen..bläää

• fryser

hur mycket har ni kvar? vi har inte fått tag på nån kock än;-( ska dock träffa en på lör. när har ni tänkt att skicka inbjudningskorten?

• cina66

Skulle oxå vilja veta när ni planerar att skicka inbjudningskorten,har varit inne på att skicka dom i slutet på maj.Min mor tycker att det är på tok för tidigt....är det??
    Och när sätter man osa?

Svar på tråden Fler den 28 augusti 2010?