Inlägg från: Sophie100710 |Visa alla inlägg
  • Sophie100710

Smålandsbrudar!

Okej, låter ju himla bra!

Tänkte precis på att e det bara du & jag som ska gifta oss 2010 i hela småland, :)

• Sophie100710

Vad kul nu e vi tre:)

Vad ska du ha för klänning då?

Om jag väljer den klänningen så ska jag ha en kort slöja och tiara, ska det va så ska det va lixom:)

Skönt att höra att alla inte har allt planerat än, är med i en annan tråd med alla som ska gifta sig i juli och där känns det som att alla har allt ordnat, jag får lite smått panik,..

• Sophie100710

Jättefin klänning och ett bra pris, det e ju inte billigt att gifta sig!

Har ni bestämt musiken än, ska ni ha band eller dj?
    Låtar i kyrkan osv?

• Sophie100710

Majbrud; Har kollat lite påmilly men inte på den andra, tack för tipset:)

Vilka sånger blir det då om man får fråga?
    Vi har bestämt en låt och att två av mnina systrar ska sjunga!
    Hur många blir det på ert bröllop då? Vi blir nästan 90 pers så vi ska ha en dj (som e bokad:)
    Spotify blir ju jättebra, bara att skapa och ordna listor först och sen är det klart..blir ju billigt om inte annat...kanske man skulle ha igentligen..hmm tål att fundera på!

Marregus; Ja visst är de fina, tycker alla e uuunderbara:)
    Har inte varit i växjö än, har ingen tid så här innan jul (har knappt köpt mina julklappar än:)
    Men ska åka i början av januari så får vi se, annars blir det nog den fiiina vackra klänningen som du oxå valt (vilken bra smak du har ;)

• Sophie100710

2000:- för hela kvällen och det är ett bra pris tror jag (mannen säger det:)

• Sophie100710

Ja det känns som ett bra pris faktiskt:)

Måste lyssna på låtarna ni valt, gillar både winnerbäck och elin s..jag älskar ju Kent funderar på att ha utan dina andetag, sedan ska vi ha my love med justin timberlake (mina syrror har gjort om den lite så den ska passa in lite bättre)

Funderar även lite på Daniel lemmas if i used to love you,andledningen till det är att jag och min blivande man är varandras första kärlekar som aldrig glömde varandra och hittade tillbaks:)

Gillar ju Adam sandlers låt som är med i the wedding singer, riktigt fin och charmig:)

• Sophie100710

Ja guud va fin den va, tack så jättemkt:)
    Har du beställt därifrån? Känns som om man vill prova den för att vara säker ju!

Fina färger ni valt ska ha samma förutom det gröna det blir cerise istället och jag tror det blir svart oxå!

• Sophie100710

Hej och välkommen till vår lilla tråd:)
    Gifter oss i juli och har haft ett litet uppehåll i planeringen, men nu e det planeringtime igen, ska kolla på klänning nu och tänkte bedtämma mig innan januari e slut!
    Hur går det för dig då? Har du köpt klänning? Bestämt brudfölje? Musik? mm.

• Sophie100710

Välkomna till er nya, kul att de blivit lite flera i tråden!

Nu när jul o nyår är över så känns det som om planeringen måste komma igång lite mera, mitt största problem är klänning, har ingen tid till att åka o titta, delvis är det vädrets fel och sen mina kära döttrar (på 4 år och 7 mån) som är mammasjuka och det känns som om man vill vara utan barn när man provar klänningar!

Ska beställa inbjudnngskort nu i veckan, kyrka bokad, festlokal klar, färgtema klar, meny klar (nästan), fattas gör som sagt alla outfits till alla :(

ar100522 den klänningen jag kollat på kostade 6500 tror jag och ngn annan som jag provade låg runt 4000 så det finns nog i de flesta prisklasser beroende på märke o modell. Har du ngn på G?

Ni andra likaså vad har ni för klänningar på er stooora dag?

• Sophie100710

Välkomna till er nya, kul att de blivit lite flera i tråden!

Nu när jul o nyår är över så känns det som om planeringen måste komma igång lite mera, mitt största problem är klänning, har ingen tid till att åka o titta, delvis är det vädrets fel och sen mina kära döttrar (på 4 år och 7 mån) som är mammasjuka och det känns som om man vill vara utan barn när man provar klänningar!

Ska beställa inbjudnngskort nu i veckan, kyrka bokad, festlokal klar, färgtema klar, meny klar (nästan), fattas gör som sagt alla outfits till alla :(

ar100522 den klänningen jag kollat på kostade 6500 tror jag och ngn annan som jag provade låg runt 4000 så det finns nog i de flesta prisklasser beroende på märke o modell. Har du ngn på G?

Ni andra likaså vad har ni för klänningar på er stooora dag?

• Sophie100710

Hej allihopa.

Det va ett tag sedan nu, känner mig stressad nu har fortfarande inte bestämt vilken brudklänning jag ska ha!!

Har lagt lite bilder i galleriet om ni vill kika och säga vilken som är er favorit...

Hur går det för er andra då?

Ska beställa inbjudningskortet i helgen från kortdesign (ngn som vet vilken lev.tid det är?)

• Sophie100710

Hej höstbrud, kul att du hittat hit ;)

Vi bor i Högsby och dj:n oxå, var bor du då?

Vad har du för historia då, kommit ngn vart med planeringen?

Svar på tråden Smålandsbrudar!