Fritidsintressen?
Själv spenderar jag min fritid med att programmera och sticka barnkläder. Vilka är Era fritidsintressen?
Själv spenderar jag min fritid med att programmera och sticka barnkläder. Vilka är Era fritidsintressen?
Mestadelen hemsidor, men det har även blivit andra (grafiska) applikationer som betalsystem och liknande.
Har funderat på detta med personlig tränare. Funkar det bra? Får man fråga vad du betalar?
Nja, så värst avancerad programmering sysslar jag inte med, mest grafik och lättare databashantering...
Jag är jättesugen på att skaffa mig en personlig tränare! Har funderat på att man kan hårdstarta med personlig tränare typ två ggr/veckan i typ två månader och sedan köra själv efteråt och bara använda personlig tränare någon gång då och då för att hålla lågan uppe.
Jo, det är verkligen superdyrt, men det är ju värt det om man kan få se ut som en puma
Åh, du lever mitt drömliv! Jag fullkomligen älskar djur och skulle kunna ha en hel farm hemma om det inte vore för att min man troligtvis är allergisk... Vi är dock stödhem åt hemlösa kattungar då och då