• Cantaton

Fritidsintressen?

Vad programmerar du?

Just nu tränar jag mycket. Dansaerobic, Afrodans, Flow och styrketräning med personlig tränare. Skulle vilja säga att delar av mitt jobb samtidigt är mitt intresse, nämligen att sjunga. Annars tycker jag om att skriva, pyssla och måla, men har inte tid med det så ofta..

• Cantaton

Så du kan rätt avancerad programmering?

Jag har bara tränat med personlig tränare en gång hittills, skulle gjort det igår också, men då var jag så förkyld så jag hade inte orkat. Nytt försök på torsdag. Det var galet bra. Fruktansvärt jobbigt, men samtidigt roligt. Bra med push - då går det liiite till. Bra med någon som kan ge förslag på alternativa övningar när något gör ont, som anpassar träningen till vad som måste stärkas osv. Kostar 550kr/h. Jag köpte ett 6-pack, vilket sänkte priset till 525/h typ. Inte helt gratis om man säger så, men verkligen värt det.

• Cantaton

Tanken var att jag skulle gå 2ggr/veckan i 3 veckor och sedan greja det själv.

Jojjo82 skrev 2009-12-15 20:26:38 följande:
    Nja, så värst avancerad programmering sysslar jag inte med, mest grafik och lättare databashantering...Jag är jättesugen på att skaffa mig en personlig tränare! Har funderat på att man kan hårdstarta med personlig tränare typ två ggr/veckan i typ två månader och sedan köra själv efteråt och bara använda personlig tränare någon gång då och då för att hålla lågan uppe.Jo, det är verkligen superdyrt, men det är ju värt det om man kan få se ut som en puma
Svar på tråden Fritidsintressen?