• Shiosan

Fritidsintressen?

På mitt schema står djur hela dagen! =) Jobbar med djur, har ett mini-zoo hemma (hund, råttor, kaniner, hamster, sköldpaddor m.m.) samt att jag är aktiv i Svenska Blå stjärnan.

Men träning blir det också en heldel, ca 4-5 ggr per vecka. Har dock aldrig testat på det här med personlig tränare, är det något att satsa på?

Jobbar heltid, pluggar halvitd (till våren blir det mer) och Blå stjärnan tar mycket tid i perioder, samt att jag pendlar 4 timmar om dagen.....men om det därimellan finns lite tid över så älskar jag att vara ute i naturen, fotografera, rida, läsa, teckna, "renovera" hemma, umgås med vänner.....! =)

• Shiosan

Ja, djur är mysigt :) Är det katterna han är allergisk mot? Testa en hund med "allergipäls" alltså typ pudel, lagotto m.f. människor som är allergiska mot pälsdjur är ofta mindre allergiska mot dessa. Känner ni någon med en sån ras kan man ju testa att passa den ett tag. Annars finns det ju nakenkatter, nakenmarsvin och nakenråttor......och nakenhundar såklart ;) Men ofta är det ju urinen som man är allergisk mot och då kan ju smådjur vara svårt. Men det finns i alla fall djur som många allergiker kan ha! =)

Mysigt med kattungarna!!! :)

Jojjo82 skrev 2009-12-17 08:49:47 följande:
    Åh, du lever mitt drömliv! Jag fullkomligen älskar djur och skulle kunna ha en hel farm hemma om det inte vore för att min man troligtvis är allergisk... Vi är dock stödhem åt hemlösa kattungar då och då
Svar på tråden Fritidsintressen?