Just nu vill ja verkligen bara sjunka under jord..
Jag måste få skriva av mig, nu är jag ju gift men tycker om sidan för mycke för att sluta vara inne här.
Jag har jobbat inom vården som timasntälld..jag hatar de och mår så fruktansvärt dåligt av de.
Så när de kom en annons i tidningen att risörer sökes blev jag så glad, jag har gått skolan men blev gravid så ja missa lärlingstiden. Blev anställd, bara 3dagar i veckan med 70kr/timmen varav en dag är praktikdag utan lön. Men de gjorde inget för jag får äntligen göra de jag älskar!
Idag fick jag sparken, efter 3dagar!
Hon tycker inte ja kunde tekniken så de skulle bli för mycke jobb att behöva kolla mig, hon tyckte även jag var för osäker och att ja inte drog in pengar.
Jag har vart mest fullbokad av alla frisörer där, jag vet att ja är grym på att klippa och är otroligt duktig, de visar mina betyg från skolan. HON sa att ja skulle klippa gratis denna veckan för att komma in i de, hur kan ja då dra in pengar??
Ja är så ledsen, de här var min dröm..och nu är den borta. Känner mig lurad, och arg för hon försökte skylla på mig! När hon visste hur allt låg till, att de va för länge sen jag gick ur skolan m.m.... de visste hon!
vet inte va ja ska göra nu...dagen före juklafton, min största dröm...fan..