Inlägg från: LovelyLove |Visa alla inlägg
  • LovelyLove

Just nu vill ja verkligen bara sjunka under jord..

Men du jobbade 3 dagar, så vad spelar det för roll om du var mest bokad? DEt vetyder tyvärr ingenting.
    Jag tycker du ska ta åt dig av kritiken, uppenbarligen så saknar du den erfarenheten som man får under lärlingstiden.
    LÄrlingstiden är till för att man ska komma in i det hela, och är du duktig i allafall så är ju det bara ett plus!

Om det är ditt drömjobb så tycker jag att du ska försöka få en lärlingsplats, eller betald praktik av arbetsförmedlingen, så att du får in den rätta tekniken.

Verkar lite konstigt att det är flera som lyfter på ögonbrynen åt att man ska provajobba lite.
    Om man provjobbar en dag, eller två utan betalning så har man ju möjlighet att bedöma den man ska anställa.
    Frisören gjorde en miss helt enkelt, för hade hon gjort det hade du ju ändå fått gå.

JAg vet att det låter elakt, men så är ju verkligheten.

Ta till vara på kritiken du fått och gör ngt extra bra utav det.

Om du hade SKRIFTLIGT på att du hade en prövotid på 6 månader så har du haft det, DOCK så kan hon ha skrivit in att du kan gå utan ngn uppsägningstid.
    DÅ är det inte olagligt.

Lycka till, jag hoppas du hittar ngt annat och att du slutligen får jobba som frisör!

Svar på tråden Just nu vill ja verkligen bara sjunka under jord..