Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 15!
Då var det dax för att öppna upp ännu en ny tråd. Passande att göra detta den första dagen på året.
Då var det dax för att öppna upp ännu en ny tråd. Passande att göra detta den första dagen på året.
Carma, krya på dig!
Jag är sååå arg på maken just nu. Han har åkt iväg med min bilnyckel, så här sitter vi fullt påklädda och är allmänt sura för att vi är strandade. Jag som behövde komma till både Apoteket och ICA. Morr!!!
www.pernillawahlgren.se/T%C3%A4vlingar/tabid/62/language/sv-SE/Default.aspx
Nibla: Sånt är verkligen trist. Men i värsta fall har du promendavstånd. Eller hur är Lillans tillstånd till att vara ute ett tag?
Nibla: Tack, glömde jag i förra inlägget.
Ab, tack för tipset!
Carma, ja vi har promenadavstånd, men nu blev det så nära lunch och jag vill inte att hon somnar i vagnen och så är jag lite lat idag, haha! Sen skulle vi hem till en kompis i eftermiddag, men de får nog komma hit istället och stanna på Apoteket på vägen.
L är frisk och kry och egentligen hade hon nog kunnat gå till dagis för nu är gegget i ögonen som bortblåst. KOnstigt......
Ska passa på att baka bröd medan hon sover. Ska på scrap ikväll och det är min tur att ha fikan. VI har gått från att vräka i oss kakor till att äta en macka istället. Duktigt va? Haha!
Vilken fart det var i tråden idag då, va kul!
Nibla: Va skönt att det löste sig med jobbet. Jag trodde att det var dagis som krånglade först.
Brunch låter nice!!!
Carma: Krya på dig!
Vore kul om det blir brunch i februari. behöver ju tips till inbjudningar- glömde ju prata om det i lördags
Är så sur på FB för den krånglar så hela tiden. :-/ Är det bara jag som har problem?
Idag ska vi till banken och skriva om vårt ena lån. Känns kul med tanke på ränteläget.
Hur gör man arg gubbe då?
Carma: FB krånglar för mig me... *muttrar*