• Indii

Bröllopsnatten?

Hej alla!

Har lite funderingar kring bröllopsnatten... Det är ju rätt vanligt att man tar in på hotell på bröllopsnatten, men är det verkligen värt det? Bröllopsfesten pågår ju iaf fram till midnatt och vi vill gärna vara med på hela festen, sedan tror jag att vi kommer vara helt trötta och bara vilja sova, i vilken säng som helst och vart som helst... Då utnyttjar man ju inte riktigt varken rummet eller annat på rummet. Är det värt och betala dryga 2000 kr för ett rum som man knappt kommer att utnyttja?

Hur gör ni?

• Svar på tråden Bröllopsnatten?
  • Indii

aikidoaasa, det låter ju underbart.. :) Väldigt bra planerat måste jag väl erkänna. :) lycka till..

rufsas, att bo på hotell i två dagar skulle faktiskt vara toppen.. Är prisskillnaden stor på en natt och två nätter? Det är väl isåfall det som skulle sätta stopp för oss då vi så gärna vill lägga pengarna på "rätt ställle" då vår ekonomi är lite tajt..

Mirey, då tycker jag verkligen inte att ni behöver bo på hotell.. Det är ju mysigare och bo i sin nya lägenhet och inte behöva stressa på morgonen. Vi bor redan ihop så o komma hem skulle vara så "vanligt". Vi får se vad vi hittar på... Bokar vi smekmånaden i anslutning till bröllopet (dagen efter eller senast 2), så kan man faktiskt hålla sig till det och sova hemma iaf.. :)

Philippine, lyxhelg är ju oxå toppen. :) hur långt hemifrån åker ni då?

Svar på tråden Bröllopsnatten?