• Sebastiána

Får man planera sin egna möhippa :P

LovelyLove skrev 2010-01-06 20:54:25 följande:
    Jag AVSKYR och skulle aldrig gå med på att ha en strippa, erbjuda pussar eller kyssar osv.Tycker sådant är osmakligt, löjlligt och på en fjortisnivå.Men samtidigt så känns det inte som att jag kan lita på min svägerska bland annat, så att man slipper sådant där.Jag kan gärna klä ut mig, gå ut, spela in skivor m.m.Men hur gör man, känns ju knäppt att planera sin egna möhippa!!Kan man ge hintar om vad man vill göra?Blä...känns fel och kontrollerande det också... :(
    Jag känner likadant, men både min syster och mina väninnor vet att jag ALDRIG skulle gå med på att typ sälja kyssar på stan. Om de mot förmodan skulle hitta på något sådant skulle jag helt enkelt vägra. Det har jag sagt till dem. Jag har också sagt att om någon skulle hitta på en sådan möhippa för mig så är jag inte längre vän med den personen sedan. De tycker likadant själva så det är ingen risk. Prata med tärnan och säg vad du tycker!
  • Sebastiána
    bobods skrev 2010-03-27 18:24:07 följande:
    Måste tillägga också - vet inte ALLA hur ute det är med förnedningshippor? Jag har inte hört någon som varit på en sån på väldigt länge, så jag tror nog inte du behöver oroa dig så mycket.
    Jag har sett flera sådana på stan (Malmö) de senaste åren. Killar i rosa kanindräkt som uppenbarligen är asberusad. Och tjejgäng med en utklädd brud som säljer kyssar/kondomer. Jomen, så det finns, men de kommer kanske från landbygden för att fest i storstan vad vet jag.
  • Sebastiána
    Flotten skrev 2010-03-29 18:02:27 följande:
    Och här drog jag en slutsats-Är man från landet så är man dum.Tror inte det eller rättare sagt vet att det inte är så.
    Det var kanske inte riktigt så jag menade. Skrev med glimten i ögat (men det går ju inte fram så bra på ett forum). Kommer själv från lilla Hässleholm från början.
  • Sebastiána
    Flotten skrev 2010-03-30 16:55:08 följande:
    Tro mig, i min värld så är Hässleholm stort nog att köra vilse i, jag bor i en pytteliten BY på LANDET!
    Ojdå
Svar på tråden Får man planera sin egna möhippa :P