Inlägg från: ungaföräldrar |Visa alla inlägg
  • ungaföräldrar

Hur gjorde ni TJEJER när ni Frågade?

Jag friade till sambon på samma ställe där vår kärlek uppstod när vi var 15 år. Det är en asfaltplätt men lite skejtgrejor på (sambon är skejatare o ja åker inlines) Jag pyntade med facklor, marschaller, rosor, levande ljus, sen hade jag ett bord med champange & chocklad. Underbordet stod en cd-spelare som spelade alla våra låtar. Sen hade jag byggt upp en hög med täcken och kuddar som vi kunde ligga på.
    Sambon visste inte om min idé så när han kom blev han rejält chockad. Vi myste o drack champagne o åt chocklad sen dansade vi o då gick jag ner på knä o friade med våra gamla förlovningsringar(vilka vi inte använder då de är nästan för små)

Det roliga var att några vänner till oss visste om detta o hjälpte mig dekorera o passa vår son, och veckan innan detta hände så hade min sambo berättat för dem att han hade bestämt sig att fria till mig snart på exakt samma ställe så han trodde ju att de hade berättat för mig men de hade de juh inte :)

En stor anledning till att jag fride i somras var att när vi träffades så sa vi att år 2009 ska vi antingen ha barn eller gifta oss. Men eftersom vi fick barn när vi var 16 så tyckte ja att ett frieri passade bra.

Svar på tråden Hur gjorde ni TJEJER när ni Frågade?