Inlägg från: josspossgirl1 |Visa alla inlägg
  • josspossgirl1

Vi som går på Viktväktarna del 5

hej svanboet. Det var längesen jag var med i den förra vv tråden. Då hade jag bara bestämt mig för att vara ordentligt, men det gick åt helsike. Började i af på vv i mitten av Nov. Har dock gått upp lite över julen, men nu är jag här i tråden i gen och räknar propoints om dagarna Ja, du skall äta upp alla dina points varje dag, just för att du ska få i dig det som kroppen minst behöver. Givetvis får du spara dina propoints från träningen. Du behöver absolut inte äta din veckobonus, utan det är till för mat och godis vid extra tillfällen när du är sugen eller hungrig på mer jag brukar äta ca hälften av veckobonusen! Hur menar du med regler kring duoval? Pasta är 7 pp på duoval, kött är generellt 5 points osv... fråga om det är nåt mer du fungerar på

• josspossgirl1

svanboet. Nå, hur gick vägningen? *nyfiken juh *

• josspossgirl1

diz. Med risk för att bli påhhoppad.... du skriver att du bara äter frukt till frukost och att du endast äter sallad till middag... då har du ju ALLTID Hur mycket points som helst kvar till kvällen och kan äta vilken middag du vill. Är det då egentligen värt att gå på viktväktarna och känna sig "tvungen" att äta upp alla points om du ändå äter såpass lite?? För om du inte har press att du måste äta upp alla, så kanske du äter middag och sen tar någon smörgås, och således har du ätit lite rent points mässigt under hela dagen? Förstår du hur jag menar??
    Är i och för sig inte nåt som jag skall lägga mig i egentligen, men med tanke på dina matvanor tycker jag nästan du äter för lite?? jag menar, att bara ha ätit 4 points när det är dags för middag kanske inte är nån jättehit varje dag??
    Om du har mycket points kvar kanske du kan äta ett par smörgåsar till sallade till lunchen?? och lägga i lite pasta och så?? Vill bara hjälpa, hoppas du i nte tog illa vid. Lycka till

Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5