Inlägg från: lillalyckan |Visa alla inlägg
  • lillalyckan

Vi som går på Viktväktarna del 5

Hej hej! Jag började viktväkta i måndags, vägde in mig på 76,6 kg och har tänk att jag ska ner till 65 och den här gången tänker jag inte ge mig! Alldeles för många gånger har jag börjat gå ner u vikt för att sen tröttna och äta upp mig lite högre än vad jag startade men inte den här gången! Planen är att jag ska lyckas med mitt mål innan midsommar för då är det dags att köpa brudklänning

• lillalyckan

Tackar tackar Känns riktigt bra den här gången, gillar deras nya system med propoints och veckobonus, det fanns inte sist jag viktväktade så det var en trevlig överraskning. Vi får se på måndag om det har gett någon effekt eller inte...

• lillalyckan
    patrikoannika skrev 2010-02-14 09:05:28 följande:
    Bra vecka, det här. Inget moff under hela veckan eller helgen... (än så länge...)
    Bra jobbat, själv har jag lyckats hålla mig borta från moffet också, även om det har krävts all min viljestyrka. Hade tjejmyskväll i veckan men då blev det grönsaksdipp istället. Plus en massa vin förstås så då gick alla bonuspointsen! Vägning imorgon förmiddag och jag är supernervös, känns som att jag inte gått ner nånting alls...
  • lillalyckan

-0,9 första veckan! Succe' över förväntan då jag inte varit så noga som jag borde vara, idag har jag en "pointsfri" dag för att börja om igen imorgon!

• lillalyckan

En semla ska var 16 pp sa dom på mötet förra veckan, inte värt det för mig som inte är så förtjust i semlor, men man kan baka egna för runt 8 pp...

• lillalyckan

Igår var ingen bra dag för mig. Bakade kanelbullar till min karl som han skulle ha med sig till jobbet. Men han tog ju inte med sig alla så jag åt säkert en 10 stycken under dagen! Hemmagjorda visserligen men en 35 points blev det ju i form av bullar iaf... Där sprack hela veckobonusen... Och egentligen ska jag inte använda min veckobonus eftersom ja hade en "pointsfri" dag i måndags... Nu blir det en promena i kylan för att bättra på samvetet lite...

• lillalyckan

Hela veckan har varit full av okontrollerbart mofferi, även idag... Suck, trött man blir på sig själv... Nya tag imorgon! Nu SKA det gå!!!

Svanboet skrev 2010-02-18 20:49:06 följande:
    Ingen fara på taket! Snör på dig skorna och tänk inte på det mer. VB är ju till för att användas trots att man haft en dags semester innan.
  • lillalyckan

Kanske det har smittat av sig lite ändå... Kom hem med en godispåse, åt några bitar, sen SLÄNGDE jag resten! Inte illa va... Kanske det finns hopp även för mig också...

• lillalyckan

min söte karl hade riggat upp en skål med färdigskalade morötter till mig innan han gick till jobbet idag så jag ska ha nåt när suget sätter in... Vad hade jag gjort utan honom?

• lillalyckan

Lättyoghurt? TYp matlagningsyoghurt fast light... Det borde finnas och personligen så tycker jag faktiskt att det är godare med yoghurt än med gräddfil.

Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5