Vi som går på Viktväktarna del 5
tågjäntan- oj,oj. Det var farligt goda muffins det där :) Ja, det är bara ta nya tag till kommande vecka. Det kommer säkert gå galant.
tågjäntan- oj,oj. Det var farligt goda muffins det där :) Ja, det är bara ta nya tag till kommande vecka. Det kommer säkert gå galant.
Här har helgen varit bra som vanligt. Promenader och riktig varm choklad har toppat min helg. Idag var jag och tränade känns skönt i hela kroppen nu. Viktnedgången är väl sådär -0,8kg.
Kämpa på tjejer.
Hej tjejer.
Denna veckan har inte riktigt blivit som den skulle. Har varit förkyld och trött i hela kroppen, så det blev endast träning i måndags. Eventuellt blir det promenader här i helgen. Dock har jag inte gått upp något, så där har jag lite tur.
Välkommen Malin och Joel!
Svanboet- Nya tag till kommande vecka.
Hej igen tjejer. Hur går det med mat, träning och vikt?
Själv var jag varit uppe tidigt i ottan för att hinna köra ett pass på roddmaskinen innan jobbet. Sedan höll på att hamna i en mycket dålig situation. Jag var så oerhört sugen på något sött efterjag steg av bussen, så jag gick in i mataffären. Ställde och kollade på chokladbollarna jag var sugen på men det slutade med att jag gick därifrån tomhänt. Min största bedrift idag!!!
Nu har jag varit duktigt och varit och tränat på gymmet. Imorgon blir det promenad, bara det inte är för kallt. Att gå i 10-13 minusgrader är inget att se fram emot.
Svanboet- Tackar =) Har precis varit ute och gått en runda. Idag är det riktigt skönt i Borås. Hur är det i Viskafors?
Får väl hoppas att det syns på vågen men det tror jag inte. Styrketränandet ger för mycket muskler. Behöver spring ännu mer på löparbandet om jag ska gå ner de där 2.5 som det är kvar.
Härligt tågjäntan!
Ska börja mäta mig precis som du säger.
Svanboet- Det är väl ändå en skön känsla att byxorna inte sitter åt så mycket. Bra jobbat. Nu ska du bara se till så att du tränat och äter riktigt denna vecka så tappar du säkert något kilo tills invägningen. På vilket gym går du?
Själv har jag precis tränat. Rejält med löpning blev det idag samt närmare 50 minuter lyftande av viket =)
emilia79
Riktigt bra jobbat. Hur länge och långt springer du varje gång?
Sonja68: Klart att det kommer att gå! Själv har jag bara gått ner 3 hg denna veckan, ändå är jag överlycklig då jag har riktigt svårt att tappa kilon.