Inlägg från: Sonja68 |Visa alla inlägg
  • Sonja68

Vi som går på Viktväktarna del 5

Tågjäntan! Så trist med jobbet, men vi tror på dig, som sagt. Låt inte detta knäcka dig och de mål du satt upp. Kram!

• Sonja68

Jag blev så glad, för jag räknade ut att min soppa kostar mindre än 2,5 points/port Me like!

• Sonja68

Lördag och fullspäckat schema. Upp tidigt och så 2,5 tim i slalombacken. -18 grader och jag frös som attan efteråt. Brådis, brådis, maken hade bandyträning dirket efteråt...så det blev pizza. Helgerna är verkligen farliga!!!

• Sonja68

******** BÖRJA KOPIERA HÄR **********

Svanboet: Borås/Gbg, 27 år, möte onsdagar, 36 veckor (v.20, 2009), vikt v2: 92,3kg (-1.2)

tågjäntan: Gbg, 38 år, vägning oregelbundet ca en gång per månad. Startvikt ca 80 kg maj/juni. Målvikt 60kg. 11/1 --> 70,0 kg.

Diz: Hbg, 27år, möte måndagar, start sep/ok-09 87,3kg, Målvikt 65 kg, vikt 18/1 82,2kg

ThereseStefan, 26 år. Oregelbunden vägning. Startvikt 58,2kg i november. Målvikt 55kg i juni.

Sonja68, 41 år, Vägning varje måndag. Startvikt 59,7 kg, Målvikt 52 kg. Vikt 25/1 v.1: 58,7 (-1 kg)

fyll på med de uppgifter du vill delge oss andra i tråden...

Jahaja, -1 kg och -1 cm i midjan och över stussen. Och jag som övertrasserat mitt pointskont å det grövsta. Men jag har ändå skrivit upp allt. Därför har jag förmodligen övertrasserat mindre än vad jag annars skulle ha gjort...
    Men det blir väl så att bakslaget kommer vid nästa veckas vägning.

Hur har helgen gått för er andra?!

• Sonja68

Diz, jag var alltså inte ensam om att käka pizza i helgen...
    Men du, fram med checklistan idag då istället! Släpp inte kollen...

• Sonja68

Jag har en tendens att äta slisk o sött/fett när jag grälat med maken. Och sen "firar" vi när vi försonas! Dumt, men så är det faktiskt...

• Sonja68

Åt för mycket av tonfisklådan igår... Blev några points för mycket.
    Idag blir det en Naturdiet + massor med frukt till lunch.
    Avböjde "utelunch", men ångrar det nästan. *huuuuungriiiiig*

• Sonja68

Nu har jag ätit Viltmästarskav med lök o champinjoner, lite Milda Extra Mini el. vad det nu heter. Lite lingonsylt och en liten potatis och MASSOR med broccoli.
    Mums fillibabba. Och kostade inte så många points heller

Jag har lingonvecka och är extra hungrig, trött, huvudvärk och det känns allmänt jobbigt. Jätteont i magen också. VAr tvungen att avboka Pilatespasset
    Blöder som en stucken gris... uääääk...

• Sonja68

skit också, Svanboet! Men det är bara att ta nya tag. Du har ju redan en färdig handelsplan ser jag. Bra.

Jag är låg, deppig, mensig, stressad och har värsta skallebanken idag. Andra dagen i rad. Så jag brakade till med en stor, flottig kebabpizza med kebabdressing ! Men den var underbart god. Och humöret blev lite bättre.
    Är helt slut. Har revisorerna här och de "jagar" mig hela tiden så jag hinner knappt gå på toa.

Ikväll blir det fredagmyyyyys, men jag hinner nog inte vräka i mig så mycket, för jag lär somna innan let's dance ens har börjat...

• Sonja68

Handlingsplan menar jag förstås. Pucko-Sonja!

Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5