Ja, det har du rätt i. Jag gick inte på nåt möte denna veckan men började fylla i checklistan duktigt igår igen. Ny vecka, nya tag! Har suttit hemma sjuk hela påskveckan och tyckt synd om mig själv så det blen onyttigt tre dagar i rad... Men jag måste försöka igen. Jag vet ju att jag mår så himla mycket bättre mentalt om jag går ner så jag väger under 70 även om drömmålet är under 60. Men, men, babysteps, det viktiga är att jag mår bra och tycker om mig själv, inte att jag är supersmal...
Svanboet skrev 2010-04-06 08:07:14 följande:
lillalyckan - jag vet hur du känner dig! Jag känner likadant, ganksa ofta. Då är det viktigt att tillåta sig själv den känslan och sen jobba vidare från den utgångspunkten. Själv har jag itne ens tittat åt programmet sen jag "gav upp" och nu känner jag ett stort behov av att komma igång igen men det passar sig inte just nu. Jag är rädd för att det kommer fortsätta att inte passa sig och att jag snart är långt över 90 igen Jag ska under denna vecka försöka se över mina möjligheter och omständigheter och försöka få till en omstarti nästa vecka. Just nu är jag bara trött och vill sova, godis vill jag inte ens titta åt denna vecka så det är väl det som är bäst med påsken