Inlägg från: ThereseStefan |Visa alla inlägg
  • ThereseStefan

Vi som går på Viktväktarna del 5

Svanboet- Det låter ju jättebra. Har en kompis till mig som jobbar som instruktör; Therése Häll-Rantala. Hon har varit där i några år nu. Vet inte om hon har något spinningpass just nu.

Idag har jag varit och tränat trots att det tog emot väldigt mycket, men det känns alltid lika bra efteråt. =)

• ThereseStefan

Svanboet: Kom igen, du kan ju inte ge upp nu. Du har redan kommit långt i din viktnedgång. Ta nya tag redan nu. Det kommer att gå jättebra.

• ThereseStefan

Hej. Känns som det var länge sedan jag skrev här inne, måste nog bättre mig. Tågjäntan- det är bara att ta nya tag, men ibland får man unna sig sådant med för att orka med vardagen.

Själv har jag tränat hemma denna veckan. Det har blivit ett pass med Zumba samt deras pass med abs. Pliates och övningar med gummibandet med. Det känns riktigt bra, trots att det blivit lite fika idag och mörk 70% choklad =)

Kämpa på tjejer.

• ThereseStefan

Hej tjejer. Här har veckan gått bra gällande motion och kost. Dock har jag inte gått ned något, ligger fortfarande kvar på 57,3-5kg. Träning blev det i måndags och nu blir det klättring på lördag med tjejgänget. Ska bli jättekul då vi efteråt ska gå till en relaxavdelning.

• ThereseStefan

Malin och Joel- Härligt jobbat.
    Själv är man jätteförkyld men det ska inte stoppa mig. Träning imorgon som planerat. Vågen stod på 57,2kg. Härligt med hela ett hekto mindre :=)

• ThereseStefan

Idag har det varit hårdpass när det gäller träning. Skottat taket i fyra timmar samt en kort vila på det. Sedan var det dags för skottning igen drygt 1,5 timmar. Tror jag faller ihop snart. Imorgon blir det klättring med tjejerna, ska bli kul om jag kan klättra :)

• ThereseStefan

tågjäntan- Härligt jobbat.

• ThereseStefan

Hej tjejer. Här har det varit en skitvecka med för mycket godis och lite träning. Förkyldningen satte sina spår ordentligt denna gången. Dock var jag och tränade idag och orkade hålla ut 27 minuter på löparbandet med efterföljande lyftning av vikter. Helt ok. Täräning blir det på onsdag igen.

Bra kämpat alla ni andra!!! Keep up the good work =)

• ThereseStefan

GRATTIS Svanboet! Riktigt bra jobbat. Är glad för din skull eftersom du har kämpat så länge.

• ThereseStefan

Hej tjejer. Hoppas att veckan har gått bra för er. För mig så börjar den närma sig det STORA datumet. Nästa fredag vigs vi!!! Har tyvärr inte gått ner något i vikt men tränar flitigt ändå. Orkade springa 38 minuter samt lite gym därpå idag. Är riktigt stolt över mig själv.

Lycka till alla för en vidare toppenvecka!!!

• ThereseStefan

Nejdå, det går fint även om jag behöver nya löparskor. De börjar bli gammla nu. Säkert efter alla mil jag har sprungit de senaste två åren :)

Svanboet skrev 2010-03-16 08:54:41 följande:
    Åh hujja! Jag är imponerad! Hur är det med fötterna? Du fryser inte va?
  • ThereseStefan

HAHA, det slog mig inte alls :) Men det är riktigt spännande då det är i största hemlighet vi gifter oss. Det är så svårt att hålla tyst.

Svanboet skrev 2010-03-17 08:01:29 följande:
    Tänkte mest på att börjar närma sig dagen D...
  • ThereseStefan

HÄRLIGT Sonja. Bra jobbat =)

• ThereseStefan

Kom igen nu Svanboet!!1 Du peppar alltid oss så bra och nu får inte du ge upp.
    Har trillat dit rejält i fika spåret denna veckan och ingen träning eftersom jag har magkatarr. Men har inte gått upp ngt speciellt. Vågen stod på 57,5kg.

Imorgon är den stora dagen! Lite nervös är jag nog nu =)

Svar på tråden Vi som går på Viktväktarna del 5