Inlägg från: ThereseStefan |Visa alla inlägg
  • ThereseStefan

Vi som går på Viktväktarna del 5

Svanboet- Det låter ju jättebra. Har en kompis till mig som jobbar som instruktör; Therése Häll-Rantala. Hon har varit där i några år nu. Vet inte om hon har något spinningpass just nu.

Idag har jag varit och tränat trots att det tog emot väldigt mycket, men det känns alltid lika bra efteråt. =)

• ThereseStefan

Svanboet: Kom igen, du kan ju inte ge upp nu. Du har redan kommit långt i din viktnedgång. Ta nya tag redan nu. Det kommer att gå jättebra.

• ThereseStefan

Hej. Känns som det var länge sedan jag skrev här inne, måste nog bättre mig. Tågjäntan- det är bara att ta nya tag, men ibland får man unna sig sådant med för att orka med vardagen.

Själv har jag tränat hemma denna veckan. Det har blivit ett pass med Zumba samt deras pass med abs. Pliates och övningar med gummibandet med. Det känns riktigt bra, trots att det blivit lite fika idag och mörk 70% choklad =)

Kämpa på tjejer.

• ThereseStefan

Hej tjejer. Här har veckan gått bra gällande motion och kost. Dock har jag inte gått ned något, ligger fortfarande kvar på 57,3-5kg. Träning blev det i måndags och nu blir det klättring på lördag med tjejgänget. Ska bli jättekul då vi efteråt ska gå till en relaxavdelning.

• ThereseStefan

Malin och Joel- Härligt jobbat.
    Själv är man jätteförkyld men det ska inte stoppa mig. Träning imorgon som planerat. Vågen stod på 57,2kg. Härligt med hela ett hekto mindre :=)

• ThereseStefan

Idag har det varit hårdpass när det gäller träning. Skottat taket i fyra timmar samt en kort vila på det. Sedan var det dags för skottning igen drygt 1,5 timmar. Tror jag faller ihop snart. Imorgon blir det klättring med tjejerna, ska bli kul om jag kan klättra :)

• ThereseStefan

tågjäntan- Härligt jobbat.

• ThereseStefan