• Aleta

fy för pappas nya fru

Om hon har börjat snäsa och säga elaka saker tycker jag att du ska sätta ner foten nästa gång hon säger något, spänna ögonen i henne och säga att det inte är OK.
    Jag har en släkting som kan vara hur trevlig som helst, men som till slut alltid blir elak om hon på något sätt upplever att man ger efter hela tiden. Det är något inbyggt i henne, hon måste bli tillsagd för att komma tillbaka på rätt spår igen.
    dreams can come true skrev 2010-01-07 20:02:24 följande:

vi har träffat henne och umgåtts med henne många gånger och till en början var hon helt okej. jag fixade en bröllopspärm till henne inför deras bröllop och jag hjälpte henne hitta brudklänningen. det är bara den senaste tiden som hon visat en annan sida. först valde jag att ignorera det hela för jag trodde att jag inbillade mig men när hon fortsatte med sina elaka kommentarer,hintar och snäsningarna åt oss blev jag mest ledsen. Framförallt för att min pappa är så go. Han säger aldrig emot henne och han skulle aldrig snacka skit om min mammas familj.men han har som sagt gjort sitt val. Det blir till att bjuda henne och hope for the best.
Svar på tråden fy för pappas nya fru