Jag var tillsamman med en kille när jag var 19 år och vi var tillsammans då i över 3 år, vi trodde vi var de perfekta paret, och enligt alla andra var vi de med, alla inkl våra föräldrar var så säkra på att de skulle var vi. Hans mamma var till och med villig att låna oss pengar för att köpa en gemensam lgh då vi skulle flytta för att pluga på högskolan, men de var där vi växte ifrån varandra. Han var 1 år äldre men gick på konvux för att vänta ut mig men hans betyg räckte inte för att komma in på den utbildningen han ville så han tog en kurs istället, allt va fröjd så länge han pluggade men när han började läsa på konvux igen så vad de som natt o dag, han kändes helt plötsligt omogen....och jag gjorde slut, kom som en chock för alla...
Min blivande man var tillsammans med sin förra flickvän sen 16 års ålder och förlovade sig när de var 17-18, de sa om de tog sig igenom högskolan så skulle de klara sig, de pluggade på två olika skolor men bode ihop men extra jobbade och såg därför varandra inte så ofta...men de tog slut precis när båda pluggat färdigt....
Ligger man på samma våglängd och man vilja mot samma mål så spelar ålder ingen roll, tror de är lättare att hålla ihop hur ynre man är när man träffas då växer man mer ihop men man måste klara de där stora stegen ihop och gör man bara de så spelar åldern ingen roll