Vad kul så att jag kommer att ha någon mer att lida med på ren kur :D Låt mig veta när du kör igång igen så ska jag vara med och peppa!
Jag väger mig bara en gång i veckan, men denan vecka kunde jag inte hålla mig. Så nej jag har inte stått stilla något, inte än iaf :) Jag förstår dig att stå stilla i 10 dagar kan inte ha varit kul =/ Men det är lite därför jag inte väger mig varje dag, då slipper jag den ångesten.
Du har rätt, har jag kommit så här långt så kan jag faktiskt fortsätta :D Det är ändå en sådan liten del av mitt liv jag väljer att göra detta.
jemmaj skrev 2010-03-28 14:24:20 följande:
Du fixar det Lexy...:D har du kommit så långt så kan du fortsätta...:Dja det känns skönt faktiskt.. jag trappade endast upp med mat faktiskt , men jag åt inga stora portioner, sen har det hjälpt att promenera, men har ej gått ner något , utan stått stilla men det är bättre än inget, men igår hade man en ätar dag så idag är det cambridge, men jag kommer igång med den någon gång efter påsk med ren kur, då får man peppa på varann :D Hoppas du går ner mer än 1 hg tills imorn :D håller tummarna och även om du inte gör det så har du hittills gjort ett grymt jobb :D men du har inte stått still något eller..? Kan lova dig att när jag började äta, så var det inget speciellt, haha alltså det enda jag tänkte var : jag kunde lika gärna fortsätta med cambridge eftersom jag nu var tvungen o börja laga mat haha och det är inte alltid så kul tyvärr för min del.. Men stod juh stilla i vikt i nästan 10 dagar och då kändes det juh så onödigt och dyrt..så kompisen föreslog att jag började äta och sen ca 1 månad senare köra på igen för o få bort det sista...Du kommer fixa detta, skirv på här bara om det är något , jag kikar in ofta :D