• Frulle

Tantvarning för 7:e gången

Blomman, längtar du tillbax till sthlm?

• Frulle

Jo men det är väl förståligt.. Jobbigt att inte veta ett smack!!

Jo då. Vi trivs bra. Börjar komma i ordning.
    Zack har fått en resurs beviljad. Dom letar med ljus och lykta efter en som passar!!
    Han fyllde 5 år igår.. Lilla plutten!!

passionsblomman skrev 2010-01-12 12:10:42 följande:
    Mulle förresten; trivs ni i ert nya hem? Och hur har det gått för lillpojken på dagis det senaste?
  • Frulle

men haalllååååå.. Bilder tack??

lillabruden skrev 2010-01-12 12:21:30 följande:
    Stora kramar Passionis!! Jag fick inte dina länkar i förra tråden att funka men jag förstod att kramar behövdes!och Fjällis...*kramar hårt* En sak i taget nu och det verkar som att ni ändå stöttar varandra just nu.. tänker på er!!Aleta, du får ju berätta mer blir nyfiken!Frullemulle grattis Den 1mars lämnar vi våra första 53kvm till vårt andra hem på 120kvm jag är riktigt glad!!! Köket har ett litet rum där jag kommer kunna ha alla köksnödvändigheter, som köksassistenten, fritösen, juicepressen, popcorn maskinen osv osv osv (har ju mer än nödvändigt!) Såååå skönt!!!Men insåg igår när jag städade, att jag då måste städa 120kvm
  • Frulle

jaha, i övermorgon lägger man sig under kniven då!

• Frulle

Ska göra en liten bröstförstoring.

Fjällbruttan skrev 2010-01-12 13:01:58 följande:

Vaffö då då??
  • Frulle

vad är det?

Fjällbruttan skrev 2010-01-12 13:15:57 följande:

Åhhh du ska bli en STT
  • Frulle

haha ok.. Njae jag vill inte bli nån som andra döper efter bröna!!

Fjällbruttan skrev 2010-01-12 13:45:11 följande:

Det är ju en STOR TUTTE TEA Dvs, maken och hans knäppa arbetskamrater kan aldrig minnas namnet p de som jobbar inne på hotellet, därför får alla smeknamn med referens till sitt utseende..Alltså är en tjej med schyssta lökar en STT  
  • Frulle

Hej hej..

Fy satan i gatan vilken hemsk mardrömsresa jag gjort nu!!

• Frulle

Ok.. En liten story.

Tidigt (kl 06.00) i torsdags tog jag tået in till kliniken. Träffade kirurgen en snabbis för att spika exakta mått på implantaten. Sen fick jag slappa på mitt rum i ca 20 min.
    Sen kom narkosläkaren in. Kollar lite uppgifter osv. Sen in på op!
    Natti natti!!!

Vaknar upp och känner mig lite mysig av narkosen. Men ha ONT så jag nästabn dör..
    Kollar ner en snabbis och skriker TJOHOOO jag har bröst!

Dagen efter mår jag APDÅLIGT! Åkte på kräksjukan så jag låg och tokspydde dagen efter op. Inge kul kan jag lova.

Sen har jag legat hemma hos pappa och varit ynklig och blivit rejält ompysslad.

Idag känner jag en rejäl skillnad och jag ÄÄÄÄLSKAR mina nya små vänner!! (eller små och små haha) Dom är rätt stora, men dom passar min kropp helt perfekt!!

• Frulle

Blomman. Din söta pojk!! Varför ska ungar vara så jävla bänga ibland!!!!?

Skitbra att du pratar på med läraren..

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången