• Frulle

Tantvarning för 7:e gången

Hej alla.

Här skrivs det på!!

Sonja, jag tror nog ALLA mammor blir helt sinnesrubbade ibland! Och ja, dåligt samvete har man typ konstant!! Det är väl det värsta med föräldrarrollen tycker jag.

Canta: hur går det för pappa nu??

Aleta: vad är det med lilltjejen?? Har det hänt något speciellt?

Själv är jag bättre och bättre. Ska faktiskt jobba i morgon tänkte jag.
    Ang stl som jag såg att nån frågade så har jag nu troligtvis en 80 C. Alltså inga megabomber!!

• Frulle

Men fy va jobbigt!! Va sjutton kan det vara!

• Frulle

WOW!! Vilka framsteg han gjort på så kort tid!!! Jätteroligt att läsa!

Cantaton skrev 2010-01-20 11:49:28 följande:
    Mm, jag börjar tro att Viktväktarna är något för mig. Min faster tycker att jag borde testa det (hon är med och håller vikten därigenom).Frulle, pappa är nu dagpatient på sjukhuset - tar sig själv till och från sjukhuset kommunalt. Han börjar återfå känsel i fingrarna och minnet blir väl sakteliga bättre. Han har framför allt problem med arbetsminnet. Tex om han bakar så kommer han inte ihåg vilka ingredienser han redan haft i bunken och så. Så han får lära sig att utarbeta strategier för att komma runt problemen - yttre eller inre. Just i bakningsexemplet kan en inre vara att han upprepar den senaste ingrediensen för sig själv hela tiden. En yttre kan vara att han mäter upp alla ingredienser i olika mått, och är måttet sedan tomt har han ju uppenbarligen redan hällt ingrediensen i bunken Jag märker att han är lite mer försiktig och dämpad fortfarande, och han börjar inse vilka begränsningar han har både mentalt och fysiskt. Och det underlättar såklart rehabiliteringen. Nästa vecka blir han utskriven från rehab.
  • Frulle

Men gud! haha..
    Ja det lär ju inte vara varje dag man HITTAR en häst!

Aleta skrev 2010-01-20 19:53:01 följande:
    Jaha, nu har vi hittat en häst. Jag menar verkligen hittat!När jag skulle skjutsa dottern till minimusikalträningen så stod det en liten shettis utanför garaget.Det var en svart hingst med jättelång man, han hade väl känt doften av våra ston. Efter en hel del pyssel lyckades jag fånga honom och sedan var det bara att kasta sig i bilen och iväg. Mamma ringde polisen under tiden.Nu har jag pratat med en granne som också har häst och hon tror att det är samma hingst som var här för några år sedan. Den gången fångade hon in den, men ingen hörde av sig. Tillslut åkte de runt och letade och hittade ett ställe (nästan 2 mil bort) som hade shettisar. När de frågade om de inte saknade en så sa de: "Va, lever han? Vi trodde att han hade blivit träffad av blixten."Hur konstig är man om man inte ens letar efter sin häst? Eller åtminstone ringer polisen och säger att den är saknad?Jaja, han har mat och vatten och nu vet jag ungefär var ägaren bor...Får se om jag lyckad få tag på människan.
  • Frulle

Jag kan vara med i erat band!! Bara inte en fin sångröst är ett krav!!

• Frulle

Jag kan spela tamburin! Eller sked!

• Frulle

hahahahahahahaha

passionsblomman skrev 2010-01-21 13:21:56 följande:
    Jag är också med! Jag är sopraaaan och sjunger allt jag får. Snapsvisor-psalmer-barnsånger-eller Ken Lee....
  • Frulle

Du sjunger Ken leeeeeeeee.. Och så jag på sked! Blir ju en hit!!

• Frulle

Joo visst kan man "fånga" en! Jag har verkligen FÅNGAT min man! Hur konstigt det än må låta så stämmer det ta mig sjutton!

Fjosok skrev 2010-01-21 20:42:04 följande:
    Nu har jag återigen blivit "klappad på huvudet" och tillsagd att "det löser sig" när jag fått frågan om hur det går med relationer och sagt att det inte går alls. Detta följdes av ett "en dag lyckas du med, men du får vänta".Lyckas med vad? Fånga en tjej? Som om det vore nått att "lyckas" med, blir så förvånad över vissas syner på relationer. Samt att en sådan som jag skulle kunna lyckas. Dom vet hur kört de tär, men det är ju inte snällare att säga så ...Behöver jag säga att personen i fråga gifte sig för 3 månader sedan
  • Frulle

Japp!

Jodå. Boobsen mår bra.. Känns konstigt....

Heloise skrev 2010-01-21 22:12:49 följande:
    Í ditt frullenät Hur mår boobsen?
  • Frulle

hahahaha....

Jo men visst är det så!!
    Alltså jag har ju svårt för objektisering! (haha finns det ett sådant ord?!) Men igår när vi hade mäklarbesök så råkade jag för FÖRSTA gången i mitt liv ut för att någon spanat in mina lökar!! Helt ärligt så kändes det sååååå roligt!!

Heloise skrev 2010-01-21 22:19:02 följande:
    Måste vara härligt att ha nått man "drömt" om! Ungefär som jag skulle tycka att det var kul att ha en midja hahahahaha
  • Frulle

Men grattis till jobbet Villemoa!!! Gud så roligt!!

• Frulle

trodde du skrev att du skulle sy fast ett par tygtrosor!

Fjosok skrev 2010-01-28 19:59:04 följande:
    Syr fast tygrosor på en av dom rosa "originalbakelserna" som jag köpte tillbaka.Lajbans, eller kanske inte..
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången