Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

Tantvarning för 7:e gången

Canta, du är så gullig som vill bli terroriserad av mig! Gillar dig

Och håller med dig , slutet av artikeln gör det hela bara ännu värre

• Fjällbruttan

Men Blomman, ska du få ut ditt farsarv nu i dagarna??
    För han föll väl död ner efter krokodil-looken
    Snacka om att fastna med stövlarna i gyttja... Kramar dig lite extra.

Jag har ju en svärfar som är smidig som en ångvält...
    Igår var jag lat som inte plockat upp alla leksaker... idag sa maken åt honom att vi ska ha städhjälp åtinstone tills
    Grodan kommit för jag fick inte göra NÅGONTING, lite spakare blev gubben..

Fast idag har vi faktiskt städat hela sovrummet från golv tilltak och möblerat om, så nu rymmer vi in Grodans vagga
    Det är därför jag inte hunnit terra er, för sen har jag sovit på soffan

Heloise, hade varit kul med ett besatt kylskåp
    Men klurig liten kisse, Tirza terrorist är verkligen ett passande namn

Sonja, you rules!!! Hoppas ni får en underbar dag ute imorgon!!

Canta, kyckling och risotto lät kanongott, det får det bli här imorgonkväll, tack för tipset och kramar i massor så du får lite mer energi!

Kram till alla er andra, nu ska jag värma spagetti i micron till mig och lilla vild, maken är och flyttar runt snö i backarna...

• Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-03-12 21:34:27 följande:
    Ok nu får jag snart krypa till korset och be alla mammor om hjälp.

Med vad??? Nyfiken så jag förgås

Förresten, glömde skriva det förra gången, nästa gång nån säger nåt om storleken på er kropp tanter, titta bara lugnt på vederbörande och säg:
    -Jag är fet, du är ful, jag kan banta!

• Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-03-12 23:05:57 följande:
    blomman och bruttan jag inboxar er

Spännande

• Fjällbruttan

Oj!! Fyller vår sångfågel år idag??? Skäms lite...

*Slinker ut och återvänder med en stooor kladdchokladtårta med hallonchokladtryffel på*

Ja må hon leva... sjunger mycket tyst så jag inte skrämmer nån

• Fjällbruttan

Lara C, som en av roukisarna här tycker jag bara att det är skoj med en tant till
    HEJ

• Fjällbruttan

Sonja, vi kan dricka öl tillsammans nån gång
    Vad tror du jag gör i min ensamhet när maken jobbar halva natten med att styra runt snän
    Fast numera är det stora baljor med te och godis eller choklad.. fast det senaste är sån där vaniljyougurt (ja, jag ser att det är felstavat men minns inte hur man stavar det!!) som har 10% fett och så vräker jag i hallon och jordgubbar.. så gott

Och Blomman, jag kommer på kafferepet, vill se småpojkarna knapra på morötter sen

Jag har en total skitdag hittills, så det är tur att ni finns så jag får skratta!
    har sovit uruselt i natt, har haft ont som fan i magen, hela kroppen värker och nåt är fel, nån jävla infektion är det, ska lämna fler prover på måndag, men just nu är det slitigt!
    Ska på barnkalas i dag med lilla vild, så då har jag ett gäng mammor som tar hand om mig, ska bli skönt! Maken jobbar dag hela helgen...

Ikväll kommer stora tjejerna hem, ett  dygn tidigare än väntat
    De ville hem och vara med mamma och de är så välkomna, då vet jag att de kommer att vara med lilla vild en stund så jag kan vila lite extra, jag är ju där hela tiden men vill hon ha ett äpple kan nån annan skala det
    Och imorgon får vi hela huset städat, tänk... jag ska liga på soffan och glo när världens bästa M städar åt mig Tur att hon älskar att städa (hon är inte riktigt klok, men underbar)

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-03-13 11:36:21 följande Bruttan, var rädd om dig! Jag blir lite orolig att detta kommer att sluta med en tidigare början än det är meningen.

Det är det som oroar mig med, och så är det vidrigt att må så dassigt...
    Skrev faktiskt klart min födelseplan igårkväll så de på BB vet vad jag önskar..

• Fjällbruttan

Jag har 33 fulla veckor+ 1 dag, så det är lite väl tidigt!

• Fjällbruttan

Behövdes en häxa???

Här är jag

Tinker och Frulle, kul att höra ifrån er!!Och kram till er alla andra, nu skajag försöka orka ta mig ut i solen och lägga mig på ett renskinn och sova...
    fruktansvärt trött och sliten efter två intensiva dagar, men jag är snart tillbaka och terrar er

Kram

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången