Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

Tantvarning för 7:e gången

Hej!

Idag har jag haft riktigt roligt
    Jag har betalat ut löner från gubbens företag, inkl. till mig själv!!
    Det varskoj!

Sen har jag printat ut papper så skrivaren har glött, ska gra årsbokslut imorgon och allt som jag skulle gjort i veckan har jag gjort idag... låg ju på soffan i veckan och pencillinade mig

Men nu är allt klart, så jag roar mig en stund här och sen ska jag skriva en faktura, det gillar jag med

• Fjällbruttan

Hej!

Tittar in, trött och slut på, lååååång dag igår, bra hos revisorn, mindre kul att fixa till begravningen, vi höll på till halv tolv i natt med ett program till kyrkan (fast vi börjad einte förrän vid halv tio...)

Men idag har jag snusat bebis, kompis L har komiit hem med liten liten liten Axel
    Att de kan vara så små!!!
    (jo, jag var en ordentilg tant och bakade en långpannekaka i morse och hade med mig dit )

Nu ska jag sova en stund innan lilla vild kommer hem och välter huset, storasystrarna är borta på innebandy så hon kommer bli ap-sur!

Kramen till alla

Psst... hyror vid hyrestvist kunde man betala in till länsstyrelsen   som deponerade dem tills tvisten var löst, i alla fall för 10 år sen...
    Jag  vann min tvist och fick pengarna tillbaka

• Fjällbruttan

Heloise skrev 2010-01-26 13:11:07 följande:
    Vår vän dog igår, lite snabbare än jag hade trott. Just nu känner vi alla bara en otroligt stor sorg och saknad! Eftersom jag inte vet vad jag ska göra eller vem jag ska ringa, så kollar jag på Stjärnorna på slottet ist.

Kramar i massor, förstår verkligen hur du känner dig!

Håller om stilla och bara kramar

• Fjällbruttan

Tja, vi undrar vart stormen är
    Det varken blåser elelr snöar hrr, så vi får nog sova gott i natt!
    Vindarna kommer från fel håll för att påverka oss särskilt mycket..

Konstigt pussel köpte jag till mellantjejen förra julen, ingen har fortfarande lagt det, kanske ska ta fram det på lördag, ska bli -20 här, så då blir det nog ingen skotertur..

• Fjällbruttan

Här kan man räkna snöflingorna som faller och snön ligger som ett fluff på träden...
    Undras om jag inte bor i Sverige just nu??

Hoppas det går bra att komma hem Sonja, och att maken får fortsätta mya ett tag på jobbet, skönt med en rast

Klart ni räknas, det är bara det att Sverige är så stort så de glömmer att vända på kartbladet.... de upptäcker er imorgon

• Fjällbruttan

Klart man borde, allt annat är ju så ocentralt

• Fjällbruttan

Pusslet är ett sånt där pussel där man lägger vad man tror de på bilden ser...
    Ohh vad det lät smart...

Alltså: Man utgår ifrån en bild på locket till pusslet och sen ska man lägga vad de på bilden ser..

Knepigt!

• Fjällbruttan

Förresten köpte vi en pusselboll och la på BB när vi fått minsta sessan, mina rumskamrater trodde vi var tokiga
    men det blir lite segt där i längden....

• Fjällbruttan

Morrn!

Här snöar det idag, så lite snö får vi nog.-)
    Igår blåste det en halvtimme, så det var vår storm... tur hade vi!

Passion, din son är UNDERBAR!!! Snacka om att försöka men sen sätter han ju faktiskt ner foten, skönt att han inte tolererar att bli kränkt! Och skönt att personalen är bra!!

Är ni förresten hemma i augusti? vi ska till gotland i början av aug och så föreslog en kompis att vi skulle åka hem via Oskarshamn!
    Jaaa! skrek jag, vi kan kolla det rosa slottet maken så en aning förvirrad ut och svarade efter en stund-Är inte Villa Villerkulla gul??
    Jag menar Passions hus!!! Ehhh.. jaha...
    Vår vän såg ännu mer förvirrad ut

Men det är klart, kan karlar kläcka ur sig att en bil har fått minnesförlust så varför skulle de kunna hänga med i mitt flipperspel till hjärna?

Heloise, SÖK!!!! Fin klännig förresten, jag ska hälla på mig ett tält i morgon, min barnmage börjar vara lite stor... så får det bli en kofta över.

Sonja, skönt att ni kom hem helskinande igår, hoppas bara bluddret var snö som drivit in, håller tummarna!!

Kram till alla tanter!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången