Tantvarning för 7:e gången
Cantaton, så fungerar det. Ibland måste man hushulla med energin så att man själv klarar av sin dag, det är bra att du gör så och inte tvingar dig till att ge andra en massa omsorg. Du är den som bäst behöver din egen omsorg och när du ger den till dig själv så kommer du så småningom att få ork att bli mer utgivande igen. Vi vet att du är en mycket omsorgsfull och godhjärtad person. Vet du, man _får_ tänka på sig själv ibland!
Kram!!!!!
Åh Tinkerbelle, så obehagligt och jobbigt! Jag förstår att det är hur svårt som helst, speciellt då avståndet är sådant att du inte kan få se honom. Man brukar ju kunna bli mer säker på saker och ting bara av att prata öga mot öga med varandra. Att gå som du nu är förödande. Kramar med all den styrka jag kan ge just nu! Hoppas verkligen att det ordnar sig!
Passion, det var ju vädligt goda nyheter! Jag är glad för din skull och hoppas med allt jag är och har att det ska fortsätta i denna goda riktning för dig! Kram!!
Heloise, jag förstår att du gillar huset! Kanske din man skulle gilla det om han ser möjligheterna till lite renovering, typ takmålning..?
Soldemor, jag instämmer, studielån är bra att ha då man behöver dem, men det är surt att betala år efter år.. Tar liksom aldrig slut heller!
Idag är min dag lugn.
Jag har medvetet lagt allt på en mycket sparsam nivå och ska som mest göra lite ytterligare träning. Har gjort ett pass redan, basal kroppskännendom om ngn vet vad det är. För mig det enda som fungerar just nu, och dessutom jag verkligen behöver göra. Planerar ett pass till , men bara om jag inte blir mer stressad av att klämma in det i schemat. Just nu står matlagning på tur. Äta måste man!
Kram till er alla!!!