Inlägg från: MittiPrickBrud |Visa alla inlägg
  • MittiPrickBrud

Tantvarning för 7:e gången

Nää precis..
    att revidera sina relationer hör nog livet till..
    Min nuvarande relation har jag reviderat både fram och tillbaka under de 25 år vi känt varandra! Vi har gift oss, skilt oss, varit särbos och nu sambos
    Vem vet hur det ska sluta!

Helgen blev till slut finfin och den här veckan har börjat i en ny, gladare känsla. Det är jag tacksam över.
    ...Ikväll relationsprat.

kram

• MittiPrickBrud

Canta, när var hur?? Vad har jag missat?

• MittiPrickBrud

Ja!!
    Jag såg just det!!
    Vad kul HURRA!
    Guuuuuuld!
    och ett hopp till i kväll......

• MittiPrickBrud

Och Marcus Hellner!

godnatt på er

• MittiPrickBrud

Jajamen..
    Visst var det synd om Hellner , hela mitt modershjärta klappade för honom där han låg och var utpumpad. Tycker han gav oss stor spänning och ett härligt lopp.
    Kalla !!!!

• MittiPrickBrud

Glad över ett nytt OS-guld igår, hade t o m turen att få se det! Vilken kille!

En dag av relativt lugn för mig idag.
    Försöker komma ifatt med lite saker som ligger efter, kämpar även jag med en knaskropp som inte vill vad jag vill.

Låg energi, sparar på den och säger bara KRAM!!

• MittiPrickBrud

Härligt Canta!
    Kram!
    Nu ska jag sätta mig och spela in några låtar som jag inte blev nöjd med sist. Det krävs alltid en liten paus ifrån dem för att man ska höra på riktigt hur de låter tycker jag. När man hållit på intensivt med inspelning blir man som "döv". När de fått vila lite så kan man lyssna igen. ... och då inse att somligt låter sisådär!
    Gör om , gör rätt!

• MittiPrickBrud

Hej tants!
    Gillar i o f s snön och är glad att vi haft en så fin vinter för en gångs skull. Men jag medger att jag känner att när sportloven är slut så kan det få lov att bli vår nu. Det längtar jag efter. Få plantera lite blommor i balkonglådor och promenera utan att riskera liv och lem. Här är det så halt på vissa ställen, och den myckna snön gör att det är svårt att gå annat än mitt i vägbanan. Ja ja, det där vet ju ni också om

Hoppas alla mår bra.

Själv har jag fått en ny omgång av ont i halsen, nästäppa och feber. Det är nog fjärde gången denna vinter
    Enda fördelen är att jag kunde se hela herrarnas final i konståkningen idag. Adrian Schultheiss som en av bara fyra stycken att göra kvadrupel. Ett kanonåk gjorde han, och jag får hopp inför nästa OS.

Anja!! Hon får nog årets bragdmedalj!!!

• MittiPrickBrud
    Haha, passion, nej det verkar inte som om de gör det! Tittar man på OS i dessa medaljtider så låter det, så enkelt är det! Hurra !!

Sänder en stor och varm kram till Heloise och Panzer. Jobbig begravning för er Hoppas resan till Stockholm inte bara blir besvärlig utan att ni får en härlig konsert mitt i allt . Man kan behöva få lite positiv "input" när livet är tungt.
  • MittiPrickBrud

Hej tanter.
    Gratulerar farmor Liz!!
    Aleta, kramar. Vilken tur mitt i oturen, att du får hem en alldeles perfekt blomma!
    Sonja, välkommen hem igen!
    dfk, jag känner med dig. Är också förkyld och eländig. kram
    passion, en sån hjältinna du är! Rycker ut till en tant i nöd!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången