Fjosok skrev 2010-02-14 20:13:24 följande:
Skulle vara intressant om alla som är gifta också kommer få "revidera" dom besluten?Hoppas dock inte
Jag har fått revidera två äktenskapsbeslut, hittills...
Har haft en skön och i princip ledig helg, hade dop i domkyrkan i lördags. Det var stort och lite speciellt., sedan ett trevligt och uppsluppet dopkaffe.
Det var katthelg i en handelsträdgård några mil hemifrån, och där passade vi på att köpa gräs till snuttarna. Skogisarna tuggar och trivs. Har gräs lite överallt i köket just nu.
Vår gamla postback med pappersåtervinning är en ständig källa till lek. Siena är där dagligen och letar efter pappersmöss (kassakvitton och liknande). Men hur vig hon än är i vanliga fall, så är det krångligt att ta sig ner från backen. Nästan alltid blir det en tass el två i någon av vattenskålarna som står framför. Igår blev det både en tass och hela högra sidan som blev blöt. Hon såg mycket förvånad ut! Lilla gullet!
Idag är jag också ledig, så jag har varit inne i den stora akademiska staden och tränat styrketräning, så skönt att göra det på morgonen. På kvällarna är det ett inferno inne på gymmet, kanske inte så konstigt när man tränar på ett ställe med typ 22 000 medlemmar.