• Heloise

Jag med friskis here we come, fast Panzer kallar det knubbis och studsis, haha.

Kan verkligen rekomendera vallmomuffins, luktar jättegott, och ser himla läckert ut.

Kram på er

• Heloise
    Soldemor skrev 2010-03-09 16:19:01 följande:
    Hrrm *prästen får en rynka mellan ögonbrynen* Jag visste väl att jag hade missförstått totalt varför vi firar påsk!
    Oj då haha, ja det är naturligtvis mer än så...
    Men jag tycker att påsken är en kravfri helg, där vi i min familj samlades, åt god mat, och bara umgicks. Det är inte så många travlopp på påsken, som under andra "stor" helger. Sånt spelade roll för min familj Pappa hade helst velat att vi gifte oss efter v75 om han hade fått välja

Dessutom Solde, jag ska försöka gå i kyrkan i år, jag har jobbat nästan varje påsk men i år är jag iaf ledig ett par dagar.

Cantaton: det är söta muffins, fast de är inte sliskiga utan ganska perfekta måste jag säga. Utmärkta till en kopp kaffe.

Bruttan: många + i kanten Sådant värmer en biblotants hjärta!!

Nu ska jag sussa sängen, det vart sen tv-seriekväll hos vännerna, efter ett friskispass.

Imorgon ska vi på konsert, i sthlm, mitt favvoband alla kategorier, jag hoppas verkligen att Tomo upptäcker mig och vill ta mig med på resten av turnén
  • Heloise

Bra gjort Sonja!
    Vila fina magen bruttan!

Här i smurfhuset pågår operation kylskåp. Av mystiska och okända anledningar har kylskåpsdörren stått på vid gavel vid ett flertal tillfällen och detta beteende håller nu på att utredas.

Följande förslag finns:
    A: kylskåpet och snett eller vint på nått sätt och därför bryts vakuumet och dörren går upp.
    B: Kylskåpet är besatt( min favorit).
    C: Tirza öppnar dörren till kylskåpet. Lät otroligt från början, men nu har hon varit inlåst och kylskåpet är stängt. Bevisen talar för att det inte är snett och heller inte besatt utan att lilla terrorist Tirza öppnar kylskåpsdörren.

Det är i mitt tycke ett större problem än snett alt besatt.
    Hur f-n lär man en katt att inte öppna kylskåpet? Hade det varit ett vanligt skåp så spelar det ju ingen roll, men i kylskåp har man saker man inte vill ska bli varma. Vi har redan fått slängt massor med saker.

Några tips?

• Heloise
    passionsblomman skrev 2010-03-12 12:08:38 följande:
    Hejja Sonja!Heloise, Ojsan... *håller för munnen och fnissar lite i smyg fast det inte är så roligt*
    Hon är jättegrinig för att Panzer har kattsäkrat kylskåpsdörren. Går runt och tjurar, dessutom så avslöjade hon sig totalt igår, när hon slet och slet med dörren, efter att den vart kattsäkrad.

Goooo Sonja!
  • Heloise
    Sonja68 skrev 2010-03-12 12:52:55 följande:
    Fniss; söta kissen
    Mmmm söta BILLIGA kissen...
  • Heloise

Dfk; vi har 3 honor, 2 kastrater och terroristen ska snart kastreras oxå. Könet spelar säkert ingen roll, däremot tror jag att ett udda antal är mindre bra, utifrån egna erfarenheter. Fluffisarna hänger ju ihop och terroristen är som en skitjobbig( i deras ögon) lillasyster som oxå vill vara med att leka. Vi skulle ha skaffat 2 nya istf 1, men nu är min smärtgräns nådd. Inga fler katter!
    Däremot har jag lärt mig en läxa och kommer inte att ha 3 katter igen.

• Heloise

Blomman: jo men precis en hund skulle verkligen göra allt mkt bättre hahahahahahahaha, om hunden ska knapra på en misse så misstänker jag att det är Smulan som ligger närmast till hands eftersom han aldrig skulle kunna fånga de andra. Det är ju synd eftersom Smulan är den som aldrig ställer till nått, ibland undrar jag varför jag prompt skulle ha fler missar för när jag hade den mest perfekta missen någonsin. Men sen så kommer de andra och så älskar man dem lika mkt, men på ett annat sätt.

Klart man fortfarande tycker om sina katter trots allt de ställer till med. Men Tirza är väldigt billig just nu, hon hittar bara på en massa otyg hela tiden, klöser sönder tapeterna, öppnar saker, har ner saker. Det är som om hon går på nått uppåttjack 24/7.

En tant på jobbet klappade mig på magen ömt i dag och viskade " ska ni ha en bebis"...

Tänkte svara, nä sorry tanten jag är bara fet som en julgris, redo att sprängas, men hon hade säkert blivit ledsen då, så jag nöjde mig med "inte vad jag vet".

• Heloise

Ok nu får jag snart krypa till korset och be alla mammor om hjälp.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången