• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Men alltså. Hmm!! Nu ringde ett magasin som skriver om mat och upplevelser och ville intervjua mig om musik till vårnumret!!!!! Vad är det som händer? Inom loppet av fem dagar har jag blivit uppringd av Radio Nord, DN, SvD och Branschmagasinet!!!

• Cantaton

Det har jag verkligen inte råd med, och hon hade superbråttom, så den platsen är nog fylld nu

Men ja, tecken är bra.

Diz skrev 2010-01-26 17:39:14 följande:
    Cantaton > jag tror stenhårt på "tecken"... Could it be a sign... Våga, våga våga! Du kanske ska ta den där annonsen ändåå
  • Cantaton

Oj, vad svårt. De var verkligen jättefina allihopa!

Diz skrev 2010-01-26 17:42:04 följande:
    Jaaa, kramar till heloise och panzer! Har en arbetskamrat vars vän dog igår, och han är inte heller så munter idag. Många kramar på väg åt ert håll... Liz > det är den sidan jag förmodligen beställer klänning från... Just nu väger jag mellan tre stycken: www.shopindream.com/product-6427-10097-viewpi...www.shopindream.com/product-6425-10101-viewpi...www.shopindream.com/product-6400-10067-viewpi...Svåååårt att välja!
  • Cantaton

MittiPrick, åh vad härligt. Det är verkligen kul att "klä om" låtar i olika skrudar.

Daa, tack

• Cantaton

Haha.

Aleta skrev 2010-01-26 20:18:46 följande:
    Diz, klänningen med axelband. Alla var fina, men man har roligare i en klänning med axelband! I'm yours, vilka fina hus! Det fanns flera som jag gillade, men ditt var ett av de finaste. Fanns i gult också såg jag. Vet du vad de har för priser?Cantaton, snart får Carola gå på dina releasepartyn ska du se!
  • Cantaton

Det undrar jag också!

dfk skrev 2010-01-26 20:42:27 följande:
    lillabruden, men snälla nån, vad är det där för en typ? Kom hon sen då och tittade på lägenheten?
  • Cantaton

dfk, tack Ja, tydligen börjar det hända saker! Får se vad helgen kan ge också!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången