MittiPrick, det där låter inte alls kul
Jag är TRÖTT!! Gick upp imorse och tränade styrketräning. Gjorde mig iordning i omklädningsrummet och åkte direkt ut till Ekerö där jag skulle sjunga på en begravning, men då bussen stannade 1200m från kyrkan och dessutom var 10 minuter sen blev det en riktig powerwalk. Och så sjöng jag.
Blev skjutsad ca 1000m på vägen tillbaka av en av begravningsgästerna. När jag så väntade på hållplatsen (bussen skulle gå om underbara 30 minuter i kylan...) stannar en kvinna till med sin bil och frågar om jag ska in till stan och skjutsar mig till Bromma! Lovely. Snälla människor är bra. Brorsan hämtade mig i Bromma och vi åkte hem till mig och packade bilen för att sedan fortsätta till mässan och bygga upp montern. Och där har jag varit till nu (till 22, men först nu är jag hemma och har slängt i mig lite mat).
Pust och stön. Montern blir bra. Har några småsaker att fixa imorgon, men sen så! Det enda jobbiga är att jag inte har lyckats skriva ut tävlingstalongerna till tävlingen. Bläcket i skrivaren tog slut
Vad gör jag åt det nu? Jag har 81 talonger. En början, men sen då? De räknar med 5000 besökare....