Tantvarning för 7:e gången
Ja, vaddå, Smålands nya High Chaparall!
Ja, vaddå, Smålands nya High Chaparall!
Aleta, jag tror att du-bara du vill-framgångsrikt kan konkurrera med vem som helst. Så det så.
Villemoa, vilken tur att du har Goda Grannar!
Villemoa:
Läge för en middag för grannarna tror jag!
Jag säger ju att vi inte ska vara öar i ett hav och sköta oss själva. HUR skulle det se ut!
Som sagt, det var väldigt omtänksamt av dem.
Undrar hur takras-och vattenskadorna egentligen ser ut efter den här vintern runt om i landet? Det lär vara en och annan som upptäckt brister i sitt hus och försäkringsbolagen är nog rätt nerringda.
Didis
Vilken kuse!
Aleta, jag trooor att jag inte bor granne med Villemoa. Fast hade jag gjort det hade jag nog _skickat upp sambon på taket_ och skottat.
Åh vad skönt att han var obruten!
Fast synd på pingisen förstås.
lappar i tvättstugan...:-d
värsta feta tantvarningen :-d :-d :-d
tag bort luddet ur tumlarfiltret!!!!
din mamma jobbar inte här!!!!!!
När BT censurerar versalerna går det inte att göra asgarvsgubben. Har de verkligen tänkt igenom det när de knåpade i data reglerna?
/missnöjd tant som vill asgarva.
Soldemor, visst förstår du själv att du måste ställa in andakten på ålserdomshemmet om du är sjuk själv?
Gamla mäniniskor dör ofta i sviterna av vanliga förkylningar/influensor. Det är jättetabu att hälsa på ifall man inte är frisk!
Sonja, idag hade jag en liknade början på min och sonens dag som du hade med din flicka häromdagen.
Man får fysiskt ont överallt...
Nu redde vi vä ut saken innan han gick, men vilken värdelös början på en annars solig dag.
Där och då tänkte jag faktiskt medvetet : "det är inte bara i min familj, de andra mammorna har också skitmornar och blir arga ibland". Det hjälpte ganska mycket.