Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning för 7:e gången

Skönt att se din gröna plupp Heloise!

Jag tänkte på er massor igår.
    Själv tänker jag göra fläskpannkaka till middag idag. Inga krusiduller och så måste jag använda upp fläskbiten vi köpte på extrapris häromsistens. Tjopp tjopp, vispa vispa, skjuts in i ugnen åsså fram med rårörda lingon.

• passionsblomman

ÅÅÅÅH men Aleta!!!

Vilket SKIT!

Fy 17 vad jobbigt!
    Jag tycker för övrigt att ni haft det kämpigt nog med alla getingarna och badrummet med vattenskada och allt. USCH!!!

*kramar om en rejäl stund*

• passionsblomman

Nä DET har du inte sagt! Skitbra! Då slipper ni dem nu då åtminstone.

Fast om jag var du skulle jag gråta lite mitt i det nuvarande mörkret. Vatten inne. Det är den värsta husmardrömmen av alla utom eldsvåda tycker jag.

Aleta skrev 2010-02-21 21:33:29 följande:
    Ett till ljus i mörkret - vi har hittat det gigantiska getingboet efter allt krypande på vinden, men det kanske jag redan har sagt?
  • passionsblomman

Aleta, min sambo sa just att han trodde brandkåern hade beredskap för att kunna rycka ut med lift att skotta ifrån i sådana här lägen som ni är Jag har verkligen ingen koll på om det stmmer, men kanske kan man kolla upp det?

• passionsblomman

Men Aleta vännen! Vad ÄR det frågan om hemmahos dig egentligen!

HOPPAS verkligen att hästen går att rädda! OCH att huset går att få hjälp med!

*kramar igen*

• passionsblomman

GRATTIS I´m Yours!!!
    Och välkommen Grabben!

Im yours skrev 2010-02-22 21:03:32 följande:

Lalala ......dansar in. Jag har blivit farmor till en präktig grabb på 4 kg, han kom ikväll 19.20. Så jävla underbart
  • passionsblomman

Ja är det till glädje för dig så absolut! *skriver så fingrarna glöder*

Men på allvar: sambon är ledig från torsdag och hela helgen, sonen har sportlov. Jag är arbetslös. Sonen säger "hälsa att dt kan komma två vuxna och ett barn och hjälpa till"
    Aleta skrev 2010-02-22 21:44:44 följande:
    Imorgon? Hemskt gärna, men jag ska försöka hyra in några proffs först, vi gör slut på dem först. Fortsätt skriva bra inlägg på BT så att jag får annat att tänka på så länge.
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången