Tantvarning för 7:e gången
Om ni skulle fastna för "Allt kommer bli bra, mamma" får du säga till, för det finns inte noter utgivna på den (egentligen).
Oj, tack vilka fina ord!
Om ni skulle fastna för "Allt kommer bli bra, mamma" får du säga till, för det finns inte noter utgivna på den (egentligen).
Oj, tack vilka fina ord!
Oj, nu måste jag visst bege mig! Idag ska jag inkassera fjolårets födelsedagspresent (varför har jag inte gjort det innan?!?!??!): en helkroppsmassage! Och dessutom för jag en bonus i form av helkroppspeeling. Bästa moster har gått och skolat om sig till ett riktigt trevligt yrke, måste jag säga
Morsning korsning på ett bra tag!
Ja, Carola har skrivit en väldigt fin text till "Allt kommer bli bra, mamma". Hon skrev den dagen efter att hennes mamma dog.
"Superduktig", med vad? Vad har jag nu gjort? Haha.
Im yours skrev 2010-01-12 17:28:27 följande:
Oh det doftar en massa om mig. Eftersom jag är förkyld täpper näsan till ibland och när det släpper får jag liksom en dust av "lukta gott" Från peelingen. Skönt att bli lite avslappnad och bortskämd en stund.
Jag har ätit massa nyponsoppa senaste dagarna när jag inte har mått så bra i magen. Riktigt gott, verkligen! Fast jag har haft glass i
Om det ändå fanns nån att sprida den till men det är klart - på tåget och bussen hem, så! Sambon kommer väl hem så småningom också.
Nice!
Jag känner inte att jag hinner med!!! (finns det nån smiley som river sitt hår?) Men nu är jag ju för trött... åh
Sommarsemester känns avlägset Men jag har en kompis som ska gifta sig i Turkiet, troligtvis i augusti, så då blir det en resa till Turkiet
Jag behöver hjälp (idag!). Vad gör att ni fastnar för en annons? Tex en banner här på BT. Vilka SER ni? Vilka klickar ni på?