• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Det gör min också. Men som sagt: "Det får vara så". Får du inspiration/blir du piggare om vi spånar vidare utifrån vårt fikasamtal? Bry dig inte om det som stod på den där flyern, det behöver inte betyda någonting Eller så kan det tom gagna dig.

MittiPrickBrud skrev 2010-02-01 15:21:42 följande:
    Tack för alla snälla och uppmuntrande ord! Jag blir varm och glad i själen. Min dag går i långsamhetens tecken. Det får vara så, helt enkelt!Kramar till alla!
  • Cantaton
    Fast egentligen bör jag ju göra den där rapporten.. Hmm

Men plötsligt blev jag nu vaken!! Jag blev precis uppringd av arbetsförmedlingen kultur som ville ha mig som projektledare för en intressant (sångrelaterad) undersökning! Det är alltså inget jobb jag sökt eller något projekt jag alls kände till, de hade bara tänkt på mig (och jag var enda kandidaten) och ringde på vinst och förlust. Kunde inte missa den chansen! Så nu sitter jag med på första projektmötet på fredag! Det är inget projekt som på något sätt är lätt för mig - det utmanar mig verkligen, men jag tror att det blir intressant, användbart och lärorikt. Och så är jag så klart smickrad över att jag står högt i kurs hos AMS kultur! De motiverade valet med "Du är skärpt, ser detaljer, kan sångvärlden och har den utbildning du har".
  • Cantaton

Aah nu blev jag skakis!! Jag är "sämst" på engelska och ska plötsligt ha kontakt med länder i hela Europa...

• Cantaton

Oj vad hektiskt det låter!

Villemoa skrev 2010-02-01 18:15:17 följande:
    Pust, vilken dag! Här har man haft lektioner i ett och den längsta rasten var på 25 minuter och då skulle jag också hinna äta lunch. Sen var det nån smart unge som tyckte att det var roligt att lägga ett tuggummi på min stol så jag har gått omkring med tuggummi på mina nya svarta byxor....skiiitroligt! Utredning pågår i varje fall.Kram till alla goa tanter!
  • Cantaton

Ja, verkligen

Villemoa skrev 2010-02-01 18:24:17 följande:
    Ja, det är lite hektiskt på måndagarna men imorgon har jag bara en lektion så det väger upp lite
  • Cantaton

passion, givetvis är du värd en semla - så länge du inte får ångest av att du sedan har ätit den. Du får väga för och emot

Jag har inte heller fått anställningar genom CV och brev, inte ett enda vad jag kan minnas... Och på tal om uppsatser och "värdelösheten" i dem som vi diskuterade för ett tag sedan. Det är tack vare min B-uppsats i organisationsteori som jag nu har fått det fantastiska projektledarerbjudande som nämns ovan.

• Cantaton

Jag är ju inte tandläkare, men min syster har såna vita fläckar och det är för att hon har "för lite?" emalj. Antar att det är samma som didis ord om mineralisering?

• Cantaton

Varför? *nyfiken*

didis skrev 2010-02-01 20:01:54 följande:
    Vi tandläkare gillar när det är lite snett o fläckar här o där - det värsta vi vet är Hollywoddleenden (eller Linda Isaksson *ryser*) - om nu det är någon tröst...
  • Cantaton
    MittiPrickBrud skrev 2010-02-01 22:29:29 följande:
    Hoppsan, har tanttråden blivit "tandtråden" nu
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången