Tantvarning för 7:e gången
Godnatt MittiPrick!
Godnatt MittiPrick!
F.ö. har det gått riktigt bra idag Jag börjar om två veckor, projektet är väldigt intressant och lönen är mer än bra.
Är det någon/några av er som har bröllopsbilder (på er, på ring, bukett eller vad det nu kan vara) som jag kan få använda i ett bildspel till en av låtarna jag spelat in o lägga på youtube?
Alltså, jag är ju hopplös... "Jobba hårt" tänkte jag ha som mål denna vecka, men börjar med att försova mig och vakna nu... Min kropp verkar inte alls vara redo för det än. ATT det ska vara så svårt att komma tillbaka till livet! Äsch, frukost och värmande te så ska jag väl kanske kunna ta mig iväg sedan. Men hur kul är det att sitta på ett kontor i detta strålande väder när man kan ut o promenera istället?
Jag hade nog behövt solglasögonen mot regnet i ögonvrån. Sååå dåligt mår jag över att åka hit... Jag tycker att de har behandlat mig så illa och hela vägen hit bubblade allting upp och jag har gråtit. Tack och lov satt alla på möte nu när jag kom, jag hade aldrig kunnat dölja mina rödgråtna ögon. Och så när jag kommer har någon intagit mitt kontor som så många dagar tidigare.. och mitt alternativa kontor där datorn står som mitt arbete ligger på var belandrat med kartonger och dörren igenslagen. Hur och var ska jag nu jobba? Jag känner mig så värdelös på detta ställe.
Varför sitter jag och mår dåligt på detta ställe när andra tycker att jag är så mkt mer värd? Ni vet erbjudandet jag fick förra veckan och tackade ja till - det är precis vad jag kan tänka mig att göra, på de tider, med den lönen osv... Och nu fick jag frågan om att jobba med en stödgala för Haiti - visserligen ideellt såklart, men i en känd persons regi och återigen på mina villkor - så mycket jag kan och vill, så det ger möjligheter.
Tack Sonja. Jag har pratat kort med projektsamordnaren och han vet att jag ännu inte sagt något till cheferna. Men jag tror att han kanske tar tag i det här. Om inte annat kan JAG göra det med hans hjälp.
Jag kan förstå kopplingen, men skulle inte ha tänkt så själv.
Min farbror berättade förresten i helgen att de ska gifta sig. Så nu har jag tre bröllop att se fram emot i sommar. Pappa, farbrorns och en av bästisarnas
Aleta, så du ska göra ett inomhus-isolerings-arbete istället för ett utomhus-halka-runt-på-taket-arbete?